معرفی Morbius در تریلر Midnight Suns از New Marvel


استودیو Firaxis Games موربیوس را در تریلر جدیدی از بسته الحاقی The Hunger برای بازی Marvel’s Midnight Suns به نمایش گذاشته است.

اخیراً بازی Midnight Suns مارول سومین بسته الحاقی بزرگ خود به نام The Hunger را دریافت کرد که برجسته ترین محتوای آن شخصیت Morbius است. همانند دو بسته الحاقی قبلی، بازیکنان باید در کمپین کوتاه The Hunger بازی کنند تا موربیوس را به تیم ابرقهرمانی خود اضافه کنند. این کمپین بر مبارزه با یک تهدید خون آشام در نیویورک تمرکز دارد و بازیکنان باید با توطئه دیگری از Hydra مقابله کنند.

شخصیت Morbius دارای 11 کارت قهرمان منحصر به فرد خواهد بود که در درجه اول بر آسیب زدن به دشمنان تمرکز دارد. او همچنین می تواند وارد یک حالت Bloodlust مانند حالت باینری کاپیتان مارول شود تا علاوه بر تقویت سپر خود، یک افکت خونریزی به تمام حملات خود اضافه کند.

برخلاف توانایی‌های شخصیت Blade که حول استفاده از Bleed بر روی چندین دشمن از طریق توانایی‌های زنجیره‌ای می‌چرخند، موربیوس می‌تواند مقادیر زیادی آسیب بلید را به اهداف منفرد وارد کند و او را به یک جنگنده رئیس تبدیل کند. علاوه بر اضافه کردن Morbius به فهرست ابرقهرمانان، بسته الحاقی جدید Marvel’s Midnight Suns دارای یک ماموریت ثانویه جدید در Abbey Hub به نام Laboratory است که به بازیکنان اجازه می دهد تا قدرت های ثانویه را ارتقا دهند.

دانلود از آپارات

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با ما در میان بگذارید.

بخوانید  توسعه دهندگان تایید می کنند که CoD: Warzone 2 گولاگ 1v1 را با آپدیت فصل 2 باز می گرداند.