توسعه دهندگان تایید می کنند که CoD: Warzone 2 گولاگ 1v1 را با آپدیت فصل 2 باز می گرداند.

عاقبت بتل رویال در ابتدا گولاگ را از یک عرصه 1v1 به یک نبرد بزرگتر 2v2 تغییر داد، که همچنین شامل تهدید مضاعف مینی تفنگ حریف NPC “Jailer” بود. آل مزار گولاگ به دلیل وادار کردن بازیکنان به تیم شدن با یک بازیکن تصادفی دیگر با استقبال بدی مواجه شد، زیرا مسابقات اغلب تصادفی، بازیکنان AFK یا جفت هایی هستند که ارتباط ندارند.

اکنون، اینفینیتی وارد توییت کرد اعلام کند که نبردهای 1v1 با تغییرات گولاگ که در آپدیت فصل 2 ایجاد شده است، باز می گردند. مشخص نیست که آیا بازگشت به نبردهای کوچکتر باعث حذف jailer و minigun او نیز می شود یا خیر، اما توسعه دهنده می گوید که جزئیات بیشتر در یک پست وبلاگ هفته آینده فاش خواهد شد. .

آخرین به روز رسانی اصلی برای Modern Warfare 2 و Warzone 2 در دسامبر با شروع فصل 1 Reloaded ارائه شد. محتوای اواسط فصل شامل تفنگ تهاجمی Chimera، نقشه چند نفره Shipment، مکان جدید DMZ و اولین Call of Duty Raid بود.

Infinity Ward تأیید کرده است که یکی از تغییرات کمتر محبوب Call of Duty: Warzone 2 در به‌روزرسانی بعدی فصل 2 بازگردانده می‌شود. Al Mazarh در حال کاهش حجم گولاگ برای تجربه سنتی‌تر Warzone 1 است.

1v1s به بتل رویال بازگشته است.
به‌روزرسانی‌های گولاگ در فصل 02 ارائه می‌شوند. جزئیات بیشتر در مورد آن را در وبلاگ استودیویی هفته آینده به اشتراک خواهیم گذاشت.@RavenSoftware

– Infinity Ward (@InfinityWard) 19 ژانویه 2023

این خبر یک روز پس از تایید اکتیویژن مبنی بر تاخیر دو هفته ای فصل دوم Modern Warfare 2 و Warzone 2 منتشر شد. فصل 2 که ابتدا برای 1 فوریه برنامه ریزی شده بود، اکنون در 15 فوریه راه اندازی می شود و به توسعه دهندگان زمان بیشتری برای اعمال تغییرات بر اساس بازخورد بازیکنان می دهد. یک نقشه کاملا جدید و کوچکتر Warzone و حالت Resurgence نیز در کنار Gulag 1v1 برای فصل 2 ارائه می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.