Diablo 4 Whispering Obols و Whispering Key توضیح داده شده است

در حال حاضر در نسخه بتای Diablo 4، فقط یک مورد از Murmuring Obols وجود دارد. بازیکنان می‌توانند از فروشگاهی که با نماد بانک روی نقشه شما مشخص شده است دیدن کنند و ابول‌های زمزمه‌کننده‌شان را روی آیتم‌های مرموز خاصی صرف کنند. مقالات بر اساس دسته بندی تفکیک شده اند و دسته بندی ها به شرح زیر است:

  • همه سلاح‌های کلاس شما (مثلاً جادوگران فقط فوکوس، عصا، کارکنان را می‌بینند)
  • کلاه لبه دار
  • تونیک
  • دستکش
  • چکمه
  • شلوار
  • زمزمه کلید
ارائه‌دهنده کنجکاوی نقطه‌ای است که می‌توانید زمزمه‌های ابول را خرج کنید.
ارائه‌دهنده کنجکاوی نقطه‌ای است که می‌توانید زمزمه‌های ابول را خرج کنید.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

علاوه بر کلید Whispering، بازیکنان می‌توانند مقدار متفاوتی از Whispering Obols را برای شانس بردن یک آیتم نادر در هر یک از دسته‌های خاص خرج کنند. به عنوان مثال، اگر به یک کارمند جدید برای شخصیت جادوگر خود نیاز دارید، می توانید 75 ابول را در فروشگاه Purveyor of Curiosities خرج کنید. سپس شانس دریافت یک چوب کمیاب را خواهید داشت. توجه داشته باشید، به این دلیل نیست که شما Obols را خرج می کنید که یک کالای کمیاب دریافت می کنید. شما فقط یک فرصت دارید که با یک مورد از این کمیاب جایزه بگیرید. اگر بدشانس باشید، فقط یک آیتم معمولی دریافت خواهید کرد که احتمالاً بهتر از چیزی نیست که در حال حاضر دارید. این اساساً بازی است، به سبک Diablo 4.

پاداش معمول حدود 20 ابول زمزمه کننده همراه با طلا و سایر وسایل و سلاح ها است. خود رویدادها بیش از چند دقیقه طول نمی کشند، بنابراین اگر بتوانید آنها را پیدا کنید، قطعا ارزش تکمیل کردن را دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد اکشن RPG جدید، حتما راهنمای کلاس Diablo 4 ما را بررسی کنید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

بخوانید  Splinter Cell Remake به این زودی ها عرضه نمی شود

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

اگر حوصله بازی کردن دارید اما ابول های زمزمه کننده کافی برای اسلحه مورد نظرتان ندارید، می توانید بیرون بروید و سعی کنید مقداری را در Diablo 4 دریافت کنید. تاکنون در نسخه بتا، تنها راه برای دریافت ارز این است. از طریق رویدادهای درون بازی

نمونه ای از یک رویداد درون بازی که در Diablo 4 رخ می دهد. |  ارائه شده توسط بلیزارد
نمونه ای از یک رویداد درون بازی که در Diablo 4 رخ می دهد. | ارائه شده توسط بلیزارد

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

با وجود اینکه Diablo 4 به تازگی در نسخه بتا منتشر شده است، در حال حاضر محتوای جدید زیادی برای طرفداران وجود دارد که می‌توانند آن را بررسی کنند. یک جهان باز جدید برای کشف، درختان مهارت برای باز کردن و آزمایش، و انبوهی از دشمنان برای کشتن وجود دارد. در حالی که همه این ها از نظر فنی برای همه بازیکنان جدید است، کهنه سربازان دیابلو بدون شک بیشتر آنچه را که در اطرافشان می گذرد درک خواهند کرد. با این حال، چند مکانیک و ویژگی جدید در Diablo 4 وجود دارد که هر بازیکنی باید آنها را بررسی کند. یکی از این ویژگی های جدید آیتمی است به نام زمزمه ابول ها.

بخوانید  تایید عرضه Sea of ​​Stars بر روی کنسول های ایکس باکس

همه دسته‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند و زره‌ها قیمت کمتری نسبت به سلاح دارند. با این حال، فروشگاه فقط بر اساس کلاس فعلی شما اسلحه خواهد داشت، بنابراین شما نمی توانید به عنوان مثال به عنوان یک بربر، یک کارمند یا عصا خریداری کنید. با این حال، اگر احساس خوش شانسی می کنید و در جستجوی یک لباس جدید یا سلاح سرد هستید، می توانید شانس خود را در Curiosities Vendor امتحان کنید.

در مورد زمزمه کلید، این مورد فقط برای باز کردن صندوقچه های بی صدا استفاده می شود که در نقشه نادر است. اگرچه، تا جایی که می توانیم بگوییم، فروشگاه Purveyor of Curiosities تنها جایی است که این کلیدها را می فروشد. آنها هر کدام 20 ابول می گیرند و اگر بخواهید آن را بخرید، تضمین می کنید که یکی را دریافت خواهید کرد.

ابول های شما در کنار طلای شما در منوی کاراکتر نمایش داده می شوند.
ابول های شما در کنار طلای شما در منوی کاراکتر نمایش داده می شوند.

در حال پخش: بازی Diablo 4 Stronghold Sorcerer (بتا)

هدف از زمزمه ابول

با باز کردن منوی کاراکترهای خود (C روی صفحه کلید) و نگاه کردن به پایین پنجره، می توانید دقیقاً تعداد ابول های زمزمه کننده را در فهرست موجودی خود مشاهده کنید. در سمت راست جایی که طلای شما نمایش داده می شود، یک جفت دایره بنفش و یک عدد در سمت راست آنها وجود دارد. این عدد مقدار Obolهای فعلی شما است.

چگونه ابول های زمزمه کننده را دریافت کنیم

تحریریه مجله بازی یک گیمر