تایید عرضه Sea of ​​Stars بر روی کنسول های ایکس باکس

داستان Sea of ​​Stars در همان دنیای The Messenger است و روایت آن بر دو شخصیت به نام‌های Valere و Zale متمرکز است که از Eclipse Magic برای مبارزه با نیروهای The Fleshmancer و مستعمراتش استفاده می‌کنند. علاوه بر این، والیر و زیل در طول مسیر به قهرمانان دیگری ملحق خواهند شد که Sea of ​​Stars را در مجموع به 6 شخصیت قابل بازی می‌آورند که هر کدام مجموعه‌ای از مهارت‌ها را ارائه می‌دهند.

توسعه دهندگان بازی Sea of ​​Stars اعلام کرده اند که این بازی در کنار سایر پلتفرم ها بر روی کنسول های ایکس باکس عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

استودیوی Sabotage قصد دارد با توسعه و انتشار Sea of ​​Stars بار دیگر طرفداران بازی های نقش آفرینی کلاسیک را خوشحال کند. این سازنده پیش از این اعلام کرده بود که بازی Sea of ​​Stars در تاریخ 7 سپتامبر 1402 (29 اوت 2023) برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. اکنون استودیوی Sabotage برای Xbox One، کنسول های Xbox Series X Xbox سری S را به لیست پلتفرم های مقصد بازی های آینده خود اضافه کرده است.

گیم پلی مبارزاتی Sea of ​​Stars از نبردهای نوبتی و استراتژیک تشکیل شده است و بازیکنان با پیشرفت در داستان پیشرفت خواهند کرد. وقتی بازیکنان دنیای بازی را کشف می کنند، از مناطق مختلف بالا می روند یا از موانع می پرند، می توانند از طراحی پیکسلی کلاسیک آن لذت ببرند. علاوه بر این، آهنگساز سرشناس سری Xenoblade Chronicles، یاسونوری میتسودا، موسیقی متن بازی را می سازد. منتظر جزئیات بیشتر و دموی گیم پلی Sea of ​​Stars در ماه های آینده باشید.

بخوانید  تایید اضافه شدن نیمار به بازی پابجی