زکری لوی توضیح می‌دهد که چگونه درمان نجات‌بخش به او کمک کرد تا نقش Shazam را بازی کند

Shazam: Fury of the Gods در تاریخ 17 مارس اکران می شود. لوی و آشر آنجل را در کنار سه نام بزرگ از جمله هلن میرن، لوسی لیو و ریچل زگلر بازمی گرداند.

لوی تحت «درمان فوق‌العاده فشرده و نجات‌بخش» قرار گرفت، جایی که به گفته او یاد گرفت که خودش را برای اولین بار در زندگی‌اش دوست داشته باشد. او پیشرفتی داشت. او در حال رسیدن به مکان بهتری در زندگی خود بود، اما همچنان به عوامل خود گفت که می‌خواهد از درمان استراحت کند تا رشد کند و بهبود یابد. اما او به هر حال برای Shazam تست داد و در نهایت نقش را دریافت کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

لوی با حضور در برنامه The Tonight Show با بازی جیمی فالون گفت که زمانی که دی سی Shazam را راه اندازی کرد، در زندگی خود “در یک مکان تاریک” بود. او قبلا در مورد استفاده خود از رابطه جنسی، مواد مخدر و الکل برای پرت کردن و بی حس کردن از درد زندگی شخصی اش

علاوه بر Shazam، Levi برای نقش اصلی خود در سریال تلویزیونی Chuck و برای صداپیشگی شخصیت دیزنی Flynn Rider در فیلم Tangled شناخته شده است.

Zachary Levi بازیگر سریال Shazam ابرقهرمانی DC است و در مصاحبه‌ای جدید درباره چگونگی دریافت این نقش پس از اینکه در ابتدا قصد استراحت برای تمرکز روی درمان داشت، صحبت کرد.

بخوانید  50 دلار در این مجموعه جعبه فیلم 6 فیلم Transformers با نسخه محدود صرفه جویی کنید

در اخبار دیگر، لوی اخیراً به دلیل اظهارنظرهای خود در مورد سازنده واکسن کووید-19 فایزر خبرساز شد و باعث واکنش جیمز گان رئیس دی سی شد. فیلم Fury of the Gods که در 17 مارس اکران شد، انتظار نمی رود به اندازه فیلم اول در اولین آخر هفته اکران خود در ایالات متحده درآمد کسب کند.

لوی گفت: “در عرض یک هفته، من از تست بازیگری برای این نقش دیگر به آنها گفتم: “هی، ما فکر می کنیم شما Shazam ما هستید.”از طریق هالیوود ریپورتر). لوی یک تست بازیگری دیگر داشت و در نهایت نقش Shazam را دریافت کرد. او اظهار داشت: “این نشان دهنده این است که وقتی ما کار واقعی را انجام می دهیم تا خود را درمان کنیم و به دیگران کمک کنیم تا خود را درمان کنند، همه چیزهای خوب از آنجا می آیند. این برکت در زندگی من از آنجا بود.”