تاریخ اکران فیلم GameStop Meme Stock سونی با بازی پل دانو، ست روگن، نیک آفرمن و غیره مشخص شد.

میم فیلم استوک GameStop سونی پیکچرز، Dumb Money، اکنون تاریخ اکران دارد. این فیلم که بازیگران مشهوری از جمله پل دانو و ست روگن را در خود جای داده است، در 20 اکتبر اکران می شود.

GameStop اکنون توسط میلیاردر رایان کوهن، که شرکت غذای حیوانات خانگی Chewy را تأسیس کرده است، اداره می شود. همیشه درام های پشت صحنه زیادی در GameStop وجود داشته است، زیرا بسیاری برنامه های این شرکت برای تغییر اوضاع را زیر سوال برده اند.

کریگ گیلسپی (من، تونیا) کارگردانی این فیلم را بر اساس کتاب شبکه ضد اجتماعی نوشته بن مزریچ بر عهده دارد. مزریچ همچنین کتاب هایی را نوشت که در شبکه اجتماعی و 21 فیلم ساخته شد.

Dumb Money داستان وضعیت فشرده سازی کوتاه GameStop در سال 2021 را روایت می کند که باعث افزایش قیمت سهام GameStop شد. قیمت سهام GameStop از آن زمان به زمین بازگشته است اما همچنان باقی مانده است 300 درصد در پنج سال گذشته افزایش یافته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در فیلم Dumb Money پل دانو، ست روگن، پیت دیویدسون، سباستین استن، شیلین وودلی، دین دیهان، آنتونی راموس، آمریکا فررا و نیک آفرمن به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمنامه توسط ربکا آنجلو و لورن شوکر نوشته شده است. در میان تهیه کنندگان اجرایی دوقلوهای میلیاردر وینکلووس هستند.