شما باید این مکان نمادین The Last Of Us را که در سیمز 4 بازسازی شده است ببینید

در اخبار The Last of Us، آخرین فصل سریال HBO قرار است این یکشنبه پخش شود. در بررسی ما از نمایش، ما تحسین کردیم که چگونه این سری به بازی وفادار ماند و در عین حال داستان خود را به روش‌هایی عمیق گسترش داد. این سریال همچنین مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و آخرین قسمت آن رکورد رتبه بندی سریال را به نام خود ثبت کرد. HBO تایید کرده است که فصل دوم در راه است و بازیگران و گروه می توانند فیلمبرداری را در پایان سال آغاز کنند.

طرفداران سازنده The Sims 4 هرگز غافلگیر نمی شوند و Simmer Isambardy نیز از این قاعده مستثنی نیست. همانطور که برای اولین بار توسط یوروگیمرایزامباردی تلاش خود را صرف ساختن کپی از شهر بیل کرده است، همانطور که در سری انحصاری The Last of Us توسط پلی استیشن تبدیل به HBO شده است – و این به طور جدی چشمگیر است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این باندل در حال حاضر برای دانلود از طریق گالری سیمز 4 با استفاده از شناسه گالری Isambardy در دسترس است، و با توجه به اینکه جامعه Sims 4 در طول سال‌ها تعداد قابل توجهی از مدهای پسا آخرالزمانی ایجاد کرده است، می‌توانم بگویم که بازی آماده و آماده است. بازیکنان برای ارائه دیدگاه خود در بازی The Last of Us… اما شاید شما کاری نکنید که همه بچه های بامزه و نوازشگر در الحاقات بعدی بازی تا آخر زمان – یا والدینشان – به درد بخورند. هیچ یک از آنها لیاقت این را ندارند.

بخوانید  رده بندی سنی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در کره جنوبی

اگرچه تفریحات ایزامباردی کاملاً در مقیاس نیست، خالق موفق شده است بسیاری از ویژگی ها و مکان های تعیین کننده شهر را به تصویر بکشد. فضای داخلی خانه بیل بسیار چشمگیر است، با مبلمان و کاغذ دیواری که برای کسانی که قسمت 3 سریال موفق را تماشا کرده اند (در حال اشک) بسیار آشنا به نظر می رسد. این خانه همچنین شامل پناهگاه زیرزمینی بیل با تجهیزات نظارتی بود. و بله، حتی فضایی برای رشد توت فرنگی در باغ وجود دارد.

ایزامباردی با استفاده از یک قطعه 64×64، ابتدا خانه بیل را ایجاد کرد و سپس بخش قابل توجهی از لینکلن را در بر گرفت. این شامل تعداد انگشت شماری از خانه های مجاور، کلیسا و نمای بیرونی فوق العاده مستحکم شهر، سیم خاردار و همه چیز است. طبق گفته Eurogamer، ایزامباردی همچنین می‌خواست گودالی را اضافه کند که فرانک نیز در آن سقوط می‌کند، اما فضایی در منطقه درست خارج از دیوارهای شهر نداشت.