رده بندی سنی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در کره جنوبی

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بر اساس سن در کره جنوبی رتبه بندی می شود.

در حالی که باید دید نینتندو عرضه بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را به تاخیر می اندازد یا خیر، آخرین اخبار بازی ممکن است امید طرفداران سری Legend of Zelda را افزایش دهد. به گفته وب سایت Gematsu در توییتر، Tears of the Kingdom توسط هیئت رده بندی و نظارت بازی های ویدیویی کره جنوبی رتبه بندی شده است. به نظر می رسد این برای طرفداران مهم است. زیرا بازی های ویدیویی معمولاً نزدیک به زمان انتشارشان رتبه بندی می شوند.

تاکنون بازی های بسیار خوبی برای سال 2023 در نظر گرفته شده است که یکی از مهم ترین آنها The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom اثر مورد انتظار نینتندو است. در اوایل سال جاری، سرانجام نینتندو نام رسمی قسمت بعدی سری The Legend of Zelda را اعلام کرد و تاریخ انتشار آن را برای ماه می 2023 تعیین کرد، البته برخی از طرفداران این مجموعه نگران تاخیر در انتشار آن هستند.

البته این گزارش نمی تواند سند محکمی برای عدم تاخیر در انتشار دنباله Breath of the Wild باشد. چرا که سازندگان این مجموعه سابقه بسیار بدی در تاخیر در ساخت بازی های خود دارند. بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom برای عرضه در تاریخ 12 می 2023 (22 می 1402) برای کنسول نینتندو سوییچ برنامه ریزی شده است.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

بخوانید  فیلتر Zelda: Tears Of The Kingdom به اسنپ چت، اینستاگرام و فیسبوک می رسد