تاریخ انتشار بازی Ad Infinitum به تعویق افتاد

دانلود از آپارات

سازندگان بازی Ad Infinitum با انتشار تریلر گیم پلی این اثر اعلام کردند که تاریخ انتشار این بازی به تعویق افتاده و به سپتامبر منتقل شده است.

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همانطور که در این تریلر نزدیک به 4 دقیقه مشاهده کردید، در این ویدیو با حال و هوای کلی این اثر و نوع ترسناک بازی آشنا می شویم و بر ارائه قسمت اکتشافی این اثر متمرکز شده است. ساخته شده توسط استودیو هکیت، اولین بار در سال 2021 معرفی شد. بازی Ad Infinitum برای کنسول ها خواهد بود. پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، Xbox سری X | سری ایکس باکس اس و کامپیوترهای شخصی برای انتشار. با این حال جالب است بدانید که در تریلر جدید به نسخه های نسل هشتمی اشاره ای نشده است.

در پایان تریلر منتشر شده، سازندگان به آن اشاره کردند، اما تاریخ دقیق تری اعلام نشد. Ad Infinitum توسط Nacon منتشر خواهد شد. دوستان عزیز می توانید ویدیوی نمایش داده شده در زیر را مشاهده کنید.

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، متوجه شدیم که تاریخ انتشار Ad Infinitum به تعویق افتاده است. این اثر هنری اول شخص که توسط استودیوی بازیسازی Hekate ساخته شده است، ابتدا قرار بود در تاریخ 20 آوریل 2023 (31 آوریل 1402) در دسترس کاربران قرار گیرد. البته سازندگان این اثر ترسناک و بقا با انتشار تریلر گیم پلی اعلام کرده اند که انتشار این بازی تا سپتامبر 2023 (شهریور یا مهر 1402) به تعویق افتاده است.

بخوانید  تایید قسمت چهارم و پایانی فصل پایانی انیمه Attack on Titan