Punisher با جان برنتال در فصل جدید سریال Daredevil بازمی گردد

همچنین در دسامبر گذشته، مایکل گاندولفینی، بازیگر فیلم The Many Saints of Newark به بازیگران فیلم Daredevil: Born Again پیوست. فیلمبرداری و تولید سریال Daredevil از این ماه در نیویورک آغاز خواهد شد. سریال Daredevil: Born Again قرار است در 18 قسمت تولید شود و در بهار 2024 از دیزنی پلاس پخش شود.این سریال در واقع ادامه معنوی سریال Daredevil است که 4 سال پیش پس از سه فصل توسط نتفلیکس کنسل شد.

مت کرمان و کریس اورد، فیلمنامه نویسان سریال های Covert Affairs، Containment و The Brave به عنوان سرپرست تیم نویسندگی و تهیه کننده اجرایی سریال Daredevil حضور دارند. Daredevil قبلاً در Spider-Man: No Way Home و سریال She Hulk و Kingpin در سری Hawkeye ظاهر شده است و همچنین انتظار می رود که این دو شخصیت ابتدا در سری Echo بازگردند و سپس شاهد ادامه داستان آنها در سریال Daredevil: Born Again خواهد بود.

هالیوود ریپورتر همچنین اضافه کرد که انتظار نمی رود دبورا آن ول در نقش کارن پیج و الدن هنسون در نقش فاگی نلسون در فیلم Daredevil: Born Again بازگردند و مشخص نیست که آیا این دو شخصیت بازسازی خواهند شد یا نه. بازیگران در پایان اتفاقات این سریال را داشته باشند. شخصیت Punisher اولین بار در فصل دوم سریال Daredevil معرفی شد و سپس شاهد ساخت دو فصل سریال The Punisher برای نتفلیکس بودیم که مانند سایر سریال های نتفلیکس مارول کنسل شد.

تابستان امسال بود که مارول استودیو رسما ساخت Daredevil: Born Again را تایید و اعلام کرد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونشخصیت محبوب دیگری نیز در این سریال بازخواهد گشت. هالیوود ریپورتر به نقل از منابع نزدیک و موثق خود از بازگشت جان برنتال بازیگر نقش فرانک کسل معروف به پانیشر در فصل جدید سریال Daredevil خبر داد. قبلا تایید شده بود که چارلی کاکس در نقش مت مرداک با نام مستعار دردویل و وینسنت دن آفریو در فیلم Daredevil: Born Again در نقش ویلسون فیسک با نام مستعار Kingpin بازخواهد گشت.

بخوانید  بازی بعدی استودیو Netherworld در The Game Awards 2022 معرفی نخواهد شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شخصیت پانیشر با بازی جان برنتال قرار است در دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد. Daredevil: Born Again بازمی گردد.

مقاله مرتبط:

برخورد ویلسون فیسک با دردویل در سریال Daredevil