پایان سریال بری در فصل چهارم از انتشار اولین تریلر تا اعلام تاریخ شروع

فصل چهارم و آخر سریال بری در 8 قسمت نیم ساعته تولید شد و پخش این سریال کمدی سیاه از 16 آوریل 2023 (27 آوریل 1402) از شبکه HBO و HBO Max آغاز خواهد شد. بیل هدر در بیانیه ای گفت: «این یک سفر باورنکردنی بود و تلخ و شیرین است که داستان به یک نتیجه طبیعی رسیده است. علاوه بر این، HBO اولین تریلر فصل چهارم Barry را منتشر کرد که در زیر می توانید آن را تماشا کنید:

در اولین تریلر فصل آخر سریال بری، اتفاقات بعد از فصل سوم و زندانی شدن بری برکمن را می بینیم که می خواهد از کسانی که باعث وضعیت فعلی او شده اند انتقام بگیرد. همچنین می توانید پوستر فصل چهارم سریال بری را در زیر مشاهده کنید:

اردیبهشت امسال بود HBO بالاخره تمدید شد سریال بری برای فصل چهارم معرفی شد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونسریال بری رو به پایان است. برادران وارنر دیسکاوری امروز اعلام کرد که فصل چهارم بری آخرین فصل از سریال کمدی تاریک خواهد بود. پس از Succession که قرار است فصل چهارم خود را به پایان برساند، بری دومین سریال تحسین شده HBO است که به زودی به پایان می رسد.

امی گراویت، معاون اجرایی کمدی برای HBO و HBO Max، در بیانیه‌ای گفت: “پس از سه فصل باورنکردنی بری، ما از اینکه بینندگان نتیجه قدرتمند، پیچیده و خنده‌دار داستان بری را خواهند دید، هیجان زده هستیم. برکمن.” کار کردن با این تیم فوق‌العاده که شامل بیل هدر، الک برگ، آیدا راجرز و همه بازیگران برجسته و خدمه است، لذت بخش بود.”

بخوانید  بخش داستانی بازی مدرن وارفر 3 | گیم پلی کامل با مجری (بخش پایانی)

شبکه HBO اعلام کرد که سریال بری بیل هدر در فصل چهارم به پایان می رسد. علاوه بر این، تاریخ شروع آخرین فصل سریال بری با انتشار تریلر اعلام شده است.

بیل هدر، استیون روت، سارا گلدبرگ، آنتونی کاریگان، هنری وینکلر، مارک ایوانیر، کامرون بریتون، رابرت کرتیس براون، کارن دیوید، مایکل اربی، دارسی کاردن، السی فیشر و دارل بریت گیبسون، از جمله بازیگران حاضر در سریال بری هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. بیل هدر و الک برگ مسئولیت ساخت سریال بری را بر عهده دارند که برای فصل چهارم این سریال کمدی سیاه باز می گردد. بیل هدر تمام قسمت های فصل آخر بری را کارگردانی کرد.

پوستر فصل چهارم و آخر سریال بری با بیل هدر

دانلود از آپارات