Marvel’s Midnight Suns به کمترین قیمت خود تا کنون کاهش یافته است



تنها یک ماه پس از انتشار، Marvel’s Midnight Suns اکنون با کمترین قیمت خود در دسترس است. اگر زمانی که در دسامبر عرضه شد، آن را از دست دادید، Midnight Suns جذابیت مبارزه تاکتیکی را با اهداف مبتنی بر تیم و فعالیت‌های ایجاد رابطه که در یک بازی Fire Emblem نامناسب به نظر نمی‌رسند، ترکیب می‌کند. در Newegg می توانید از کد تبلیغاتی استفاده کنید SSBCNA23 فقط به نسخه دیجیتالی Xbox Series X|S Midnight Suns 42 دلار.

از طرف دیگر، و با چند دلار بیشتر، می توانید Midnight Suns را در آمازون با قیمت 47 دلار خریداری کنید، اگر این معامله Newegg به فروش برسد.

برخلاف بازی‌های Firaxis XCOM، جنبه‌ی تاکتیکی Midnight Suns ساختمان عرشه را با استراتژی‌های انعطاف‌پذیرتر ترکیب می‌کند و به مبارزات اجازه می‌دهد بین فانتزی‌های قدرت هیجان‌انگیز و رقابت‌های پرتنش با برخی از بدترین شرورهای جهان جابه‌جا شوند. دنیای مارول.

جردن رامی در نقد و بررسی Marvel’s Midnight Suns در GameSpot نوشت: «داستانی درباره قدرت دوستی بین گروهی از افراد ناسازگار، که از طریق جنگ به اندازه داستان‌های اجتماعی سنتی شکل گرفته و تقویت شده است. هدف Midnight Suns ترکیب ایجاد رابطه با لحظات نقش‌آفرینی به یاد ماندنی است و نتیجه یک عنوان مبارزه تاکتیکی نوبتی است که توسط شخصیت‌های جالب هدایت می‌شود.

Midnight Suns مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و طبق گفته سایت خواهر GameSpot متاکریتیک، یکی از بهترین بازی های RPG سال است. در اواخر امسال محتوای بیشتری برای بازی منتشر خواهد شد که فهرست بازی را گسترش می‌دهد و افرادی مانند Venom، Deadpool، Storm و Morbius را به بازیگران اضافه می‌کند. اوه بله، وقت موربین است.

بخوانید  Five Nights at Freddy's Is Projected To Make A Lot Of Money At The Box Office

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر