بازی‌های Monster Hunter Rise و Persona در لیست بازی‌های جدید Game Pass برای ماه ژانویه قرار دارند

این نسخه از Persona 3 که برای پلتفرم‌های مدرن بازسازی شده است، بازیکنان را در نقش دانش‌آموزان جدید دبیرستان Gekkoukan در برابر یک نیروی شیطانی متخاصم به نام ساعت تاریکی قرار می‌دهد. امکان ذخیره سریع و امکان انتخاب سطوح مختلف سختی از دیگر ویژگی های این نسخه از بازی است.در Persona 4 که به عنوان یکی از بهترین بازی های این سری نیز شناخته می شود، بازیکنان در مسیر حل معمای یک بازی قرار می گیرند. قاتل زنجیره ای و کشف جنبه های تاریک دوستان و دشمنان خود.

Persona 3 Portable و Persona 4 Golden by Atlus اولین بازی های نقش آفرینی جدید گیمز در سال 2023 خواهند بود که در تاریخ 19 ژانویه (29 ژانویه) برای تمامی مشترکین این سرویس بر روی کنسول های ایکس باکس، رایانه شخصی و سرویس ابری ایکس باکس در دسترس خواهند بود. .

مایکروسافت همچنین تایید کرده است که بازی های زیر در تاریخ 15 ژانویه از مشترکین Game Pass حذف خواهند شد:

  • Danganronpa: ماشه ویرانی مبارک
  • هیچ کس دنیا را نجات نمی دهد
  • پوپراتزی
  • The Anacrusis (پیش نمایش بازی)
  • بعضیا خوشحالیم
  • بادگیر 2

بازی Monster Hunter Rise که به گفته استیم یکی از پرفروش ترین بازی های این فروشگاه در سال 2022 است، سومین بازی جدید Game Pass در نیمه اول ژانویه است که در تاریخ 20 ژانویه (30 دسامبر) برای همه کاربران Game Pass در ابر، رایانه شخصی و کنسول. در دسترس خواهد بود. گیم پلی مشترک، 14 نوع مختلف سلاح و ابزار جنگی، پشتیبانی از نرخ فریم 120 و بازی کراس پلتفرم با نسخه ویندوزی بازی از جمله ویژگی هایی است که بازیکنان برای شکست دادن مهاجمان روستای کامورا دارند.

بخوانید  مراسم الهام گرفته شده از ویلی ونکا آنقدر بد بود که پلیس فراخوانده شد

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

Stranded Deep، آپدیت اصلی Mistlands Biome، بازی آنلاین Valheim و بازی Souls مانند Mortal Shell Enhanced Complete Edition از دیگر بازی هایی هستند که طی چند هفته گذشته به این سرویس اضافه شده اند و اکنون در اختیار بازیکنان قرار گرفته اند. مایکروسافت همچنین تایید کرده است که این بازی ها تنها بخشی از محتوای جدید Game Pass در ماه ژانویه هستند و در هفته های آینده می توان منتظر معرفی رسمی بازی ها از نیمه دوم این ماه بود.

برای نیمه اول ژانویه سال جدید، بازی هایی مانند Monster Hunter Rise و دو بازی از سری Persona به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهند شد.

طبق هر ماه، کاربران سرویس Game Pass می توانند این بازی ها را با 20 درصد تخفیف از فروشگاه های دیجیتال مایکروسافت روی کنسول های ویندوز و ایکس باکس خریداری کنند تا زمانی که از این سرویس حذف شوند.

پس از ایجاد توقفی حدود یک ماهه برای معرفی و انتشار بازی‌های جدید از سرویس اشتراک بازی‌های Game Pass، مایکروسافت اکنون از سه بازی جدید از این اشتراک رونمایی کرده است که در هفته‌های آینده در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.