مراسم الهام گرفته شده از ویلی ونکا آنقدر بد بود که پلیس فراخوانده شد

این به عنوان “جشن شکلات در تمام اشکال خوشمزه آن” نامگذاری شد، اما آنقدر وحشتناک شد که پلیس اسکاتلند تماس گرفت و بلافاصله دستور بازپرداخت داده شد. یک شرکت رویداد به نام House of Illuminati از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی برای بازاریابی در فیس بوک استفاده کرد و برای تجربه شکلات Willy's چیزی حدود 44 دلار دریافت کرد. این حادثه بعد از ظهر سه شنبه در فضای مجازی منتشر شد و توجه جهانی را به خود جلب کرد.

این جاذبه هیچ ارتباطی با برادران وارنر نداشت. ونکا، یا کلاسیک ژن وایلدر. با این حال، بازاریابی رویداد تا حد ممکن به این موضوع نزدیک شد که نشان دهد این رویداد بر اساس خلاقیت نمادین شیرینی‌پزی نویسنده رولد دال است. حتی این تبلیغات طرفداران را دعوت می‌کرد تا به «دنیایی که رویاهای شیرینی در آن زنده می‌شوند» با «آفریده‌های شگفت‌انگیز و شگفتی‌های مسحورکننده در هر لحظه!» سفر کنند. »

تصاویر استفاده شده قارچ هایی به اندازه انسان، آب نبات های عظیم و فواره های شکلاتی کارآمد با کمک هوش مصنوعی را نشان می دهد. این تجربه به بخش‌های مختلفی تقسیم شد: باغ افسون‌شده، آزمایشگاه تخیل (که بنا به دلایلی مارک تجاری شد) و تونل گرگ و میش.

بخوانید  Assassin's Creed Mirage حالت آموزشی «تاریخ بغداد» خواهد داشت

گاردین گزارش داد که وقتی مشتریان در گلاسکو حضور پیدا کردند، در “انباری با تزئینات پراکنده با پراکنده وسایل پلاستیکی، یک قلعه کوچک پرشور و چند تزئینی که به دیوارها چسبانده شده بود” استقبال شدند. پلیس اسکاتلند حتی به محل حادثه فراخوانده شد، این رویداد شکسته شد و والدین گفتند فرزندانشان بسیار ناراحت هستند.

پل کانل، بازیگری که توسط کمپانی برای اجرا در این رویداد استخدام شده بود، به سرعت متوجه شد که این چیزی نیست که خریداران بلیت وعده داده بودند و حتی از او خواسته شد تا دیالوگ خود را بداهه اجرا کند.

او (از طریق گاردین) گفت: «وقتی به اطرافم نگاه کردم قلبم غرق شد. “من فقط احساس غمگینی می کردم زیرا می دانستم چند کودک قرار است بیایند. به ما گفتند که در پایان به بچه ها آب نبات و یک چهارم فنجان لیموناد بدهیم.”

House of Illuminati از مشتریان به دلیل “روز بسیار پر استرس و خسته کننده” عذرخواهی کرد و تأیید کرد که بازپرداخت کامل به مشتریان صادر می شود که ممکن است تا 10 روز طول بکشد.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: متأسفانه، در آخرین لحظه، در بسیاری از زمینه های رویداد خود ناامید شدیم و تمام تلاش خود را برای ادامه و دیدن آن تا انتها انجام دادیم. “و حالا متوجه شوید که احتمالاً باید اول صبح امروز لغو می کردیم.”

House of Illuminati تنها شرکتی نیست که این کار را انجام می دهد و این سوال را در مورد مقررات بیشتر استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی مطرح می کند. GameSpot برای نظر دادن با House of Illuminati تماس گرفته است.

بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth یک پایان غافلگیرکننده خواهد داشت

تحریریه مجله بازی یک گیمر