پچ بازسازی فاینال فانتزی 7 لباس تیفا را تغییر می‌دهد و قبل از انتشار Rebirth به پایان می‌رسد

با انتشار Final Fantasy 7 Rebirth در اواخر این هفته، بسیاری از مردم در حال بازی یا پخش مجدد Final Fantasy 7 Remake هستند تا برای انتشار نسخه جدید آماده شوند. بازیکنان متوجه شدند که Remake قبل از انتشار Rebirth با تغییراتی وصله شده است، به ویژه تغییر لباس یک شخصیت و تغییر دیالوگ پایانی شخصیت دیگر.

بازیکنان ابتدا متوجه تغییر لباس دختر گاوچران Tifa در Remake با یک پچ 11 گیگابایتی برای Steam شدند. در زیر می‌توانید مقایسه صریح تغییر لباس تیفا قبل و بعد از آخرین پچ کاربر Twitter/X @tifabro را مشاهده کنید. لباس دختر گاوچران تیفا در این صحنه یک زیرپیراهن مشکی را اضافه می کند که قبلاً وجود نداشت. کاربر ناراحت چند کلمه انتخابی (و صریح) در مورد آن داشت.

این اولین تغییری بود که بازیکنان کشف کردند، اما این کشف به همین جا ختم نشد، زیرا پایان Remake نیز تغییر کرد. در پایان Remake، Aerith این جمله را می گوید: “دلم برایش تنگ شده است. آسمان فولاد.” که اکنون با “این آسمان…دوست ندارم” جایگزین شده است. در زیر می توانید مقایسه جانبی تغییر نهایی را از کاربر توییتر/X @Mgata_official مشاهده کنید. بازیکنان همچنین اعلام کرده اند که این تغییر تنها در زیرنویس صحنه نیست، بلکه صداگذاری نیز تغییر کرده است تا تغییر پایان جدید را بهتر منعکس کند.

به نظر می رسد که Square Enix در تلاش است تا یکی از ورودی های قبلی را تا آخرین هفته قبل از انتشار Rebirth تغییر دهد. پچ اخیر همچنین باعث خرابی مد و سایر مشکلات فنی برای بازیکنان شد. Final Fantasy 7 Rebirth در 29 فوریه 2024 منتشر می‌شود و فراموش نکنید که بررسی Final Fantasy 7 Rebirth را بررسی کنید.

بخوانید  در بتمن 2 انتظار مترسک و پروفسور خوک را نداشته باشید

تحریریه مجله بازی یک گیمر