به روز رسانی غیرمنتظره Final Fantasy 7 Remake دیالوگ نهایی بازی را تغییر داده است

پیش از انتشار بازی Final Fantasy 7 Rebirth، به‌روزرسانی غافلگیرکننده نسخه قبلی این بازی، جزئیات کوچک اما مهمی را اضافه کرد.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 Rebirth، Square Enix به روز رسانی جدیدی را برای Final Fantasy 7 Remake یا اولین قسمت از این سه گانه منتشر کرد. تغییرات جزئی در این به‌روزرسانی غیرمنتظره وجود دارد، اما یکی از آنها باعث شد طرفداران سر خود را بخارانند.

هشدار اسپویلر: برای فاش شدن پایان Final Fantasy 7 Remake به ادامه مطلب بروید.

ابری در منظره Midgar بازی Final Fantasy 7 Remake

در صحنه های پایانی بازی Final Fantasy 7 Remake، زمانی که کلود و همراهانش Midgar را ترک می کنند، Aerith به آسمان ابری نگاه می کند و می گوید: “آسمان فولادی. دلم برایش تنگ شده است.” این جمله به صفحات فولادی میدگار اشاره دارد; مکانی که آئریث تمام زندگی خود را در آن گذراند. به نظر می رسد که این دیالوگ با انتشار آپدیت جدید بازی تغییر کرده است و Aerith اکنون می گوید: «آسمان… من آن را دوست ندارم».

اگرچه معنای جمله به طور کلی تغییر نکرده است و این تغییر تنها یک اصلاح جزئی است، اما می توان گفت که دیالوگ جدید ضعیف تر است و از این نظر دلیل ایجاد این تغییر برای بسیاری روشن نیست. تغییرات دیگر شامل رفع مشکل پخش ناقص موسیقی در کات سین های بازی در پلی استیشن 5 است. لباس تیفا در نیفلهایم نیز در طول پخش کات سین های قبلی دچار تغییرات جزئی شد تا با ظاهر او در کات سین های بعدی این اثر مطابقت داشته باشد.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ 10 اسفند (29 فوریه) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

بخوانید  پلی استیشن می تواند NFT و فناوری بلاک چین را کاوش کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر