پلی استیشن می تواند NFT و فناوری بلاک چین را کاوش کند

توضیحات در پایان می‌گوید: «تکنیک‌ها و فناوری‌های توصیف‌شده در اینجا، کارکرد دارایی‌های دیجیتال مرتبط با بازی‌های ویدیویی و سیستم‌هایی را که آن دارایی‌های دیجیتال را ایجاد و مدیریت می‌کنند، با ردیابی تاریخچه دارایی‌های دیجیتال گسترش می‌دهند».

جزئیات یک پتنت ثبت شده توسط سونی اینتراکتیو اینترتینمنت نشان می دهد که شرکت مادر پلی استیشن ممکن است علاقه مند به پیاده سازی NFT و فناوری بلاک چین بر روی پلتفرم خود باشد. را عنوان اختراع همانطور که توسط خلاصه بازی های ویدیویی.

تا کنون، بخش بازی های سونی چیز زیادی برای افزودن به گفتگو در مورد NFT ها در بازی ها نداشته است، اگرچه زمانی که برنامه کلکسیون های دیجیتالی PlayStation Stars را در اوایل سال جاری معرفی کرد، یکی از سخنگویان توضیح داد که این برنامه از هیچ فناوری بلاک چین استفاده نمی کند و مطمئنا NFT نیست.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این پتنت نشان می‌دهد که طرفداران ممکن است بخواهند آیتم‌های درون بازی را جمع‌آوری کنند که متعلق به یا توسط بازیکنان برجسته ورزش‌های الکترونیکی یا اینفلوئنسرهای بازی ساخته شده‌اند، و می‌گویند داده‌های ردیابی‌شده می‌تواند نشان دهد که آیا یک آیتم مورد استفاده بازیکن برای برنده شدن است یا خیر. یک تورنمنت قمار بزرگ. ، به عنوان مثال. در این پتنت به انتقال آیتم ها بین بازی ها و حتی بین پلتفرم ها نیز اشاره شده است.

در بخش پس‌زمینه، سونی دارایی‌های دیجیتالی مورد بحث را با یادگاری‌های ورزشی مقایسه می‌کند و بیان می‌کند که «افراد اغلب داشتن یا استفاده از اقلام فیزیکی منحصر به فرد مرتبط با افراد مشهور یا فعالیت‌های محترم را مفید می‌دانند».

بخوانید  کارگردان Fast X برای کارگردانی Fast and Furious 11 بازگشته است

این حق اختراع سیستمی را توضیح می دهد که در آن تاریخچه یک آیتم منحصر به فرد درون بازی با فناوری بلاک چین ردیابی می شود، از جمله جزئیات مربوط به اینکه چه کسی آن مورد را ایجاد کرده است، چه کسی مالک آن در گذشته بوده و آیا در طول مسیر تغییر کرده است یا خیر.

اگرچه SIE هیچ چیزی را به طور عمومی در مورد این پتنت اعلام نکرده است، برخی از بخش‌های دیگر سونی قبلاً NFT‌های خود را منتشر کرده‌اند، مانند کمپینی که NFT‌های مرد عنکبوتی را به طرفدارانی که بلیت‌های مرد عنکبوتی: بدون راه خانه را پیش‌خرید کرده‌اند، ارائه می‌دهد.