رکورد 103 میلیون پخش زنده برای The Game Awards 2022

سپس، به نظر می رسد که به لطف عرضه جهانی Steam Deck، آمار مربوط به پلتفرم Steam نیز برای Game Awards امسال خوب بوده است. امسال، بیش از 9.5 میلیون کاربر منحصربه‌فرد رویداد Game Awards را از طریق پلتفرم Steam تماشا کردند و بیشترین مخاطب همزمان آن 859000 نفر بود. اگرچه تاریخ برگزاری رویداد Game Awards سال آینده هنوز تایید نشده است، جف کلی اعلام کرده است که رویداد بعدی Summer Game Fest در 8 ژوئن 2023 برگزار خواهد شد.

رویداد Game Awards با مراسم امسال توانست به رکورد جدیدی از نظر تعداد بیننده دست یابد.

طبق آخرین آمار منتشر شده، رویداد Game Awards امسال با 103 میلیون پخش زنده، رکورد جدیدی از بیننده را به ثبت رساند. طبق اعلام جیاف. کیلی، میزبان و تولید کننده این رویداد در توییتر بود و آن را به پربیننده ترین نمایش The Game Awards در تاریخ این رویداد تبدیل کرد. برای مقایسه، می توان گفت که سال گذشته جوایز The Game حدود 85 میلیون پخش زنده داشت.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

از دیگر آمارهای جالب در مورد این رویداد می توان گفت 11.5 میلیون بازدید از پخش زنده آن در توییتر به دست آمده و حجم گفتگوها در مورد آن نسبت به سال گذشته 28 درصد افزایش نشان می دهد. تعداد افراد مختلف که در مورد این رویداد در رسانه های اجتماعی می نویسند امسال 33 درصد رشد داشته است و استفاده از هشتگ TheGameAwards نیز 31 درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، مراسم The Game Awards 2022 برای مدتی به ترند شماره یک جهان تبدیل شد و در بین پنج ترند برتر جهانی قرار گرفت.

بخوانید  تازه وارد دیزنی پلاس در آوریل 2023: فینال فصل سوم ماندالوریان، پیتر پن و وندی