Wonder Woman 3 به تجسم فعلی پیش نمی رود – گزارش

فارغ التحصیلی جیمز گان از کارگردانی به مدیر اجرایی به طور گسترده توسط طرفداران فیلم های کمیک به عنوان یک گام بزرگ مورد استقبال قرار گرفت، اما هر زمان که در اتاق هیئت مدیره یک استودیو تغییری رخ دهد، همیشه قربانیان وجود دارند. بر اساس گفته های پتی جنکینز Wonder Woman 3 ظاهرا یکی از این قربانیان است هالیوود ریپورتر.

چندین منبع به THR تایید کرده اند که Wonder Woman 3 جنکینز “به جلو حرکت نمی کند و در تجسم فعلی خود مرده در نظر گرفته می شود.”

بیش از هر چیز، این نشانه ای از وضعیتی است که DC Comics در حال حاضر در آن قرار دارد. با انتشار نسل قبلی مدیران و مدیران جدید، گان و سافران کمی دورتر از نسخه زک اسنایدر از دنیای DC هستند. هنری کاویل در پاییز امسال اعلام کرد که پس از حضور در آخرین لحظات بلک آدام به عنوان سوپرمن بازگشته است، اما این نقشه ممکن است برای گان و سافران جوابگو نباشد.

THR خاطرنشان می‌کند که در حالی که دواین جانسون از درگیری روی پرده بین بلک آدام و سوپرمن هیجان زده بود، مدیریت جدید ممکن است بازاریابی برنامه‌ریزی نشده او و فیلم را دوست نداشته باشد. عملکرد جعبه مشکوک آفیس ادامه آن را بعید می سازد.

بر اساس این گزارش، جنکینز برای فیلمنامه‌نویسی مشترک با جف جانز، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده دی‌سی، دستمزد پرداخت، اما گان، پیتر سافران، یکی از اعضای اجرایی و دیگر مدیران برادران وارنر. تصاویر به جنکینز گفتند که فیلم آنطور که هست اینطور نیست. با برنامه های جدید فیلم DC Comics سازگار است.

بخوانید  افسون های دره رویای لایت دیزنی: همه معجون های معجزه آسا و نحوه ساخت آنها

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



جنکینز همچنان می‌تواند فیلم بعدی Wonder Woman را بنویسد و کارگردانی کند، مانند دو فیلم اول، و گال گدوت ممکن است همچنان این شخصیت را بازی کند – اینها در حال حاضر ناشناخته هستند – اما فیلمی که قبلاً برنامه ریزی شده بود به نظر می رسد مرده است.

در همین حال، علیرغم رفتار ازرا میلر در طول سال، The Flash همچنان برای اکران در اوایل سال 2023 برنامه ریزی شده است. گفته می‌شود فیلمبرداری «آکوامن و پادشاهی گمشده» ساخته جیسون موموآ در سال ۲۰۲۱ به پایان رسیده است و قرار است در دسامبر ۲۰۲۳ اکران شود. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه موموآ می‌تواند پس از این فیلم، نقش «لوبو»، شکارچی جایزه دوچرخه‌سواری فضایی دی‌سی را بازی کند. شازم! بازی Fury of the Gods هنوز در 17 مارس منتشر می شود و خود گان عکسی را توییت کرد پوستر جدید سوسک آبی، که شامل Xolo Maridueña از Cobra Kai است.

آینده این فیلم هنوز مشخص نیست. هیچ اطلاعیه ای در مورد آینده جنکینز یا گدوت با این شخصیت منتشر نشده است، اگرچه THR خاطرنشان می کند که گدوت یک توییت پیام به موقع عجیب همین دیروز بود که گفت: “خیلی ممنونم که فرصت ایفای نقش چنین شخصیت شگفت انگیز و نمادینی را داشتم و بیش از هر چیز، از شما طرفداران سپاسگزارم. بی صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن فصل بعدی با شما هستم.”

بخوانید  نمایشگاه Lords Of The Fallen Tech نشان می دهد که Unreal Engine 5 چگونه آن را زنده می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر