نقد و بررسی Need For Speed ​​Unbound – مسابقه کمیک بوک

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

در حال پخش: نقد و بررسی ویدیوی Unbound Need For Speed

مانند دیگر مسابقات آرکید مشابه خود، Unbound با انجام اقدامات مختلف مانند کشیدن پیش نویس پشت سر دیگر مسابقه‌ها، رانندگی به سمت ترافیک مقابل و برخاستن از NOS ساخته شده است. شما یک نیتروس متر استاندارد دارید که می تواند به یکباره برای افزایش سرعت طولانی مصرف شود، اما Unbound نوع دیگری به نام Burst Nitrous را نیز معرفی می کند. همانطور که از نام آن پیداست، این به شما امکان می‌دهد یک انفجار کوتاه را فعال کنید که از سیستم شارژ خود خارج می‌شود. به عنوان مثال، دریفت کردن، آن متر مجزا را پر می کند و به شما امکان می دهد با افزایش سریع سرعت، از گوشه ای خارج شوید. این یک افزودنی سرگرم کننده جدید است که به شما فرصت های بیشتری برای لذت بردن از نیتروژن می دهد و در عین حال رانندگی پرخطر را تشویق می کند.

هیچ بازی مسابقه‌ای مدرنی مانند آن وجود ندارد، اما بقیه بازی‌های Unbound ادامه‌ی Need for Speed ​​Heat در سال 2019 به نظر می‌رسد. از تمایز بین مسابقه شبانه و روز گرفته تا تعقیب گربه و موش که زمانی اتفاق می‌افتد. باید از پلیس ها پیشی بگیرید و به یک خانه امن بروید تا پول خود را بانک کنید. Unbound در تلاش برای اختراع مجدد چرخ نیست، اما آنچه در اینجا وجود دارد، کیفیت اخیر سری را حفظ می کند، حتی اگر چند پیچ ​​اشتباه در این مسیر وجود داشته باشد.

بخوانید  علاقه جیمز کامرون به کارگردانی آخرین قطار هیروشیما قبل از آواتار 4

اولین چیزی که هنگام شروع Need for Speed ​​Unbound به شما توجه می کند، سبک هنری پویا آن است. در زمانی که بیشتر بازی‌های مسابقه‌ای دیگر آرزوی فوتورئالیسم را دارند، جدیدترین بازی‌های EA با استفاده از ترکیبی سبک بین واقعیت و کمیک از دیگر بازی‌های شبکه متمایز می‌شوند. در حالی که ماشین‌های آن در سمت واقع‌گرایانه قرار می‌گیرند، شخصیت‌های پشت فرمان سایه‌دار هستند و دنیای باز آن جایی بین این دو زیبایی‌شناسی قرار می‌گیرد. هنگامی که نیتروژن را فعال می کنید یا از یک سطح شیب دار بلند می شوید، به سبک گرافیتی شکوفا می شود، و دریفت دود رنگارنگ لاستیک تولید می کند که به نظر می رسد با دست کشیده می شود، با همه این جلوه ها با حسی منحصر به فرد، عمل را نشان می دهد.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

ناامیدی های دیگر در اطراف پلیس می چرخد، به خصوص در اوایل. وقتی صحبت از مقابله به مثل می‌شود، قدرت کمی ندارید، بنابراین تعقیب و گریز پلیس زمانی که ماشین شما سریع‌ترین نیست، می‌تواند مدت زیادی طول بکشد. این تنش را حتی بیشتر می‌کند و این احساس فراگیر که به‌شدت از شما بدتر شده‌اید یک نقطه ضعف نیست، اما زمانی که در نهایت از دستگیری فرار می‌کنید و وقتی یک ماشین پلیس جلوی شما ظاهر می‌شود، ناامیدکننده است. پلیس های مخفی نیز از آنجایی که در رادار شما ظاهر نمی شوند احساس ارزانی دارند. حتی بعداً، وقتی فرار بسیار آسان‌تر می‌شود، Unbound خیابان‌ها را با پلیس‌های اضافی پر می‌کند و جابه‌جایی بین مسابقات را خسته‌کننده می‌کند.

بخوانید  گروه Embracer هنوز پس از اخراج های گسترده به خرید استودیوهای جدید فکر نمی کند

تنها نقطه ضعف این است که هوش مصنوعی همیشه منصفانه نیست. سایر درایورها تمایل دارند هر بار که نیتروژن را به کار می برید، شما را دنبال می کنند، خواه خود آنها تقویت شوند یا نه، که لذت فعال کردن NOS را کم می کند. ماشین پیشرو با هوش مصنوعی نیز گاهی به جلو حرکت می کند و مسابقه را بیش از 30 ثانیه سریعتر از بقیه به پایان می رساند. این به ظاهر تصادفی اتفاق می افتد و مانند یک نوار لاستیکی وارونه به نظر می رسد و به شما فرصتی برای رسیدن به عقب نمی دهد.

شرحی ارائه نشده است

همانطور که اکنون در بازی‌های Need for Speed ​​مرسوم است، Unbound یک داستان فراموش‌نشدنی در مورد بازگشت به دوست قدیمی‌ای دارد که سواری شما را دزدیده است. هیچ فایده ای برای وارد شدن به جزئیات وجود ندارد، زیرا در نهایت هیچ نتیجه ای ندارد. گاه به گاه کات سین ها پاشیده می شوند، اما در بیشتر قسمت ها داستان فقط نوعی است را، که در پس زمینه هنگام رانندگی در شهر اتفاق می افتد، بنابراین حداقل محجوب است. هر چند وقت یک‌بار دیالوگ‌های بامزه‌ای وجود دارد، از جمله ماموریتی که در آن با یک «مسابقه مسابقه‌ای» سفر می‌کنید که تمام سفر را صرف گفتن داستان انیمه می‌کند و اینکه چگونه قطعاً یک کارتون نیست. رپر A$AP Rocky نیز ظاهر می‌شود (چرا که نه؟) و به نظر می‌رسد که به او یک میکروفون و کارت سفید داده شده است تا هر چه به ذهنش می‌رسد بگوید. این یک لحظه برجسته در یک بازی پر از دیالوگ های کمکی است. به غیر از این، نادیده گرفتن داستان نسبتاً آسان است، اما می‌تواند به ساختار بازی شتاب بدهد.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

Need for Speed ​​Heat ساختار مشابهی را اتخاذ کرد، اما در حالی که آن بازی دارای مسابقات خیابانی قانونی در طول روز و مسابقات خیابانی غیرقانونی در شب بود، Unbound مسیر غیرقانونی 24/7 را طی می‌کند. / 7. این به این معنی است که توجهی نمی‌شود پلیس، و تمام پولی که در ساعات آفتابی به دست می آورید، باید قبل از اینکه بتوانید به مسابقات عصر بروید، در یک پناهگاه سپرده شود. سطح گرمای شما نیز ادامه می‌یابد و تنها زمانی که شب را تمام کنید بازنشانی می‌شود، بنابراین این به شما بستگی دارد که می‌خواهید در طول روز قبل از غروب خورشید چقدر حضور پلیس داشته باشید. رویدادهای شبانه معمولاً پرداخت‌های بسیار بالاتری ارائه می‌دهند، اما اگر می‌خواهید شرکت کنید، اغلب به سطح گرمایی خاص یا خرید بزرگ نیاز دارند. شما هنوز هم می توانید با شرکت در رویدادهای کوچکتر برنده شوید، اما با افزایش ریسک رویدادهای بزرگتر، جوایز نقدی بزرگی نیز به همراه دارد. وقتی تصمیم می گیرید هر روز چه کاری انجام دهید، مجبور هستید گزینه های خود را بسنجید.

قطع كردن: