فرار جک رایان در تریلر فصل سوم New Jack Ryan با بازی جان کرازینسکی

ژان کرازینسکی، ابی کورنیش، وندل پیرس، مایکل کلی، بتی گابریل، جیمز کازمو سنگ گینس، نینا هاس، مایکل پنا و الکسی مانولوف، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال جک رایان حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. هم ون ویلموت او مأمور کارگردانی فصل سوم سریال جک رایان شد. ضمن اینکه سریال جک رایان برای فصل چهارم تمدید شده و فصل چهارم این سریال قرار است آخرین فصل آن باشد اما امکان ساخت اسپین آف بر اساس آن وجود دارد.

در فصل سوم سریال تام کلنسی جک رایان، جک رایان در حال فرار است و با زمان مسابقه می دهد. جک به اشتباه در یک توطئه بزرگ درگیر شده و اکنون در حال فرار است. اکنون جک هم توسط سیا و هم گروهی از اراذل و اوباش بین‌المللی که به تازگی با آنها روبرو شده است، تحت تعقیب قرار می‌گیرد و مجبور می‌شود مخفی شود. پس از عبور از اروپا، او برای زنده ماندن و جلوگیری از یک درگیری عظیم جهانی تلاش می کند.

پوستر جدید فصل سوم سریال جک رایان

دانلود از آپارات

آمازون علاوه بر تریلر، پوستر جدیدی از فصل سوم سریال جک رایان را نیز منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید:

تریلر جدید آمازون فصل سوم سریال جک رایان او با جان کرازینسکی قرار گرفت که در آن جک رایان در حال فرار است.

فصل سوم سریال جک رایان چهارشنبه 21 دسامبر سال جاری (30 آذر) از سرویس استریم پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از فصل سوم سریال جک رایان منتشر شد. تریلر جدید فصل سوم سریال تام کلنسی جک رایان بر روی شخصیت جک رایان به عنوان یک فراری تمرکز دارد، اکنون سازمان های زیادی به دنبال و دستگیری او هستند و تنها می توان به برخی از دوستان قدیمی اعتماد کرد تا یک توطئه بزرگ را فاش کند. گروهی از مردم به دنبال کشتن در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

بخوانید  نمایش نمونه اولیه کارت گرافیک ASUS RTX 4070 بدون استفاده از کابل برق
تحریریه مجله بازی یک گیمر