یوبی سافت توضیح می دهد که چرا Ubisoft+ می تواند بدون همراهی با Game Pass موفق شود



یوبی‌سافت درباره برنامه اشتراک بازی‌های خود، یوبی‌سافت پلاس، از جمله اینکه چرا این شرکت فکر می‌کند نسخه ایکس‌باکس به‌جای همراه شدن با Game Pass می‌تواند به تنهایی موفق شود، توضیح داد. فیلیپ ترمبلی، مدیر Ubisoft+ گفت GI.biz که بازار اشتراک بازی هنوز به اوج خود نرسیده است و یوبی سافت در تلاش است تا بخشی از پای خود را تضمین کند.

ترمبلی گفت: «ما لزوماً ندیده‌ایم که این بازار در اینجا به حداکثر فرصت رسیده است. هنوز در همه زمینه‌هایی که پیشنهادهای اشتراک داریم، حتی از Xbox یا شرکای دیگر، بسیار جدید است.

ناشر برتر دیگر، EA، قراردادی با مایکروسافت بسته است تا EA Play را در Xbox Game Pass Ultimate قرار دهد. اگرچه یوبی‌سافت پلاس همراه با Game Pass ارائه نمی‌شود، اما احتمالاً مایکروسافت نوعی هزینه از یوبی‌سافت به عنوان دارنده پلتفرم دریافت می‌کند.

ترمبلی ادامه داد که «نقطه کلیدی» برای یوبی‌سافت پلاس این است که باید بازی‌های عالی داشته باشد تا افراد را متقاعد کند که ثبت‌نام کنند – و البته ترمبلی فکر می‌کند که Ubisoft+ آنها را دارد.

ترمبلی گفت: “این محتوای عالی است که ما در پشت آن داریم. این نقطه تمایزی است که ما به ارمغان می آوریم.”

هزینه برنامه اشتراک 18 دلار در ماه در ایکس باکس است، و برای آن، بازیکنان به کتابخانه ای از عناوین و 10 درصد تخفیف روی آیتم های درون بازی دسترسی دارند، همچنین شامل دسترسی به عناوین رایانه شخصی و بازی، استفاده از جریان ابری می شود. برخی از بازی‌های موجود در این کتابخانه عبارتند از: Assassin’s Creed Valhalla، Far Cry 6، The Division 2، Riders Republic، For Honor، Rainbow Six Siege، The Crew 2، Steep، Watch Dogs: Legion و غیره. تمامی نسخه های جدید یوبی سافت روز و شب در یوبی سافت پلاس راه اندازی می شوند.

بخوانید  Stellar Blade فضای زیادی را در PS5 شما اشغال نمی کند

ترمبلی گفت که هدف Ubisoft از آوردن +Ubisoft به Xbox “دستیابی به جمعیت جدیدی از گیمرها” است که هنوز عنوان Ubisoft را بازی نکرده اند. ترمبلی گفت: «ما قطعاً اشتراک را راهی برای انجام این کار می‌دانیم.

Ubisoft+ در سال 2019 برای PC با نام Uplay+ عرضه شد. همزمان با گسترش به ایکس باکس، یوبی سافت اعلام کرده است که قصد دارد آن را در مقطعی در آینده به پلی استیشن بیاورد. نسخه ای از Ubisoft+ به نام Ubisoft+ Classics برای مشترکین PS Plus موجود است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر