بعد از Super Mario Bros، در اینجا 7 فیلمی که نینتندو باید بسازد وجود دارد

برادران سوپر ماریو قبلاً دو مجموعه انیمیشن کوتاه مدت داشت، Donkey Kong و کربی کروی و عجیب و غریب نیز مجموعه های مربوط به خود را داشتند، اما در مورد فیلم ها چطور؟ این همکاری بین نینتندو و ایلومینیشن برای ساخت بلاک باستر بعدی خود باید به کدام ویژگی‌ها روی آورد؟ بیایید به چند نمونه از مواردی که می‌تواند فیلم‌های واقعاً سرگرم‌کننده‌ای را که در آینده باید بسازند، نگاه کنیم.

نینتندو دارای یک کتابخانه گسترده از بازی‌های 40 ساله است که برخی از آنها عید پاک در فیلم Super Mario هستند. اقتباس های سینمایی از بازی های ویدیویی چیز جدیدی نیست، اما آوردن این بازی ها به دنیای انیمیشن ها می تواند بار دیگر مخاطبان جدیدی را به سمت این عناوین افسانه ای جذب کند.

با فیلم فوق العاده انیمیشن Super Mario Bros، دنباله آن مشخص است، اما بعد چه اتفاقی می افتد؟ نینتندو و استودیو ایلومینیشن به احتمال زیاد به رابطه کاری پرشکوفه خود با شیگرو میاموتو و کریس ملداندری ادامه خواهند داد و مطمئن هستند که دوباره در خط تولید خواهند شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.