کیانو ریوز برای رانندگی در ویژگی جدید جان ویک 4 خیلی خوب است

ریو گفت: “ما داریم از روی مردم می دویم، به مردم مشت می زنیم، این غیر قابل باور است.” «آیا ما زیاده روی کرده ایم؟

ریوز در این ویدئو می‌گوید: «ما همه چیزهای جان ویک را داریم: ماشین‌ها، سلاح‌های جدید، جیو جیتسو. “با فصل 4، ما آن را به سطح دیگری بردیم.”

اسکات راجرز، هماهنگ کننده بدلکاری، می گوید: «ما همه درها را پاره کردیم و شیشه جلو را گم کردیم. “شما قرار است یک معکوس صد و هشتاد انجام دهید و باید یک اسلحه شلیک کنید، و باید دوباره پر کنید. او در واقع شروع به گرفتن کرد. همچنین در ماشین خوب است.”

ریوز در این ویدئو می گوید که بیش از تمام کارهایش در فیلم های قبلی، حدود 12 هفته برای این فیلم تمرین کرده است. این شامل آموزش با نونچاک‌ها می‌شود که ریوز آن‌ها را «دشوار» توصیف می‌کند، قبل از اینکه ویدیو آن‌ها را با ناامیدی به زمین پرتاب کند.

ریوز ادامه می دهد: “برای فصل 4، ما می خواستیم ماشین های عضلانی را بازگردانیم.” “ما این سکانس را در اطراف طاق پیروزی انجام خواهیم داد.”

اگر حتی از طرفداران گذرا سریال جان ویک باشید، احتمالاً در مقطعی با یکی از ویدیوهای آموزشی کیانو ریوز برای این سریال مواجه شده اید. این بازیگر صدها دور واقعی را با معلمان متخصص فیلمبرداری می‌کند تا برای فیلم‌های اکشن وحشیانه‌اش آماده شود، و با توجه به ویژگی جدید، او همان تمرکز، تعهد و اراده را در بدلکاری‌های رانندگی در فیلم آینده جان ویک 4 به کار می‌گیرد.

بخوانید  معرفی به‌روزرسانی‌های Major Forge Mode در Halo Infinite فصل 4

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

John Wick: Chapter 4 که بیشترین اکشن را در سریال «با یک حاشیه خوب» خواهد داشت، در 24 مارس 2023 اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر