Ant-Man and the Wasp: Quantumania آخرین قربانی نقص VFX مارول است.

“چند سکانس جالبی وجود داشت که ما در کنار هم قرار می‌دادیم که امیدوارکننده به نظر می‌رسیدند. اما می‌توانست افراد بیشتری در پروژه حضور داشته باشند. شاید پول بیشتری خرج شده باشد. با توجه به اینکه تعداد زیادی از این پروژه‌ها به طور همزمان در حال انجام هستند، منابع کیفیت در حال کاهش است. شما می‌توانید یکی دیگر گفت: «از همه شرکت‌های جلوه‌های بصری انتظار دارید که کار را با بالاترین کیفیت ارائه کنند، به خصوص اگر آن را با بودجه کمتری انجام می‌دهید.

“پتانسیل زیادی برای آن داستان، برای جلوه های بصری به طور کلی وجود داشت. من فکر می کنم فیلم نقدهایی را دریافت می کند که مارول تا آنجا که ممکن است کیفیت محدود کننده را دو چندان می کند. آنها خون را از سنگ ها بیرون می کشند، و ما یک دامپزشک گفت: دیگر خون ندارم.

به ندرت فیلمی در هالیوود وجود دارد که کاملاً عاری از برخی آثار VFX باشد، اما وقتی در مورد دنیای سینمایی مارول صحبت می کنیم، می توانید مقدار نرمال VFX را در صد یا بیشتر ضرب کنید. Ant-Man and the Wasp: Quantumania بیشتر از اینکه واقعی باشد CGI بود و منتقدان به جلوه های بصری ضعیف فیلم توجه کردند و به فیلم کمک کردند تا به یکی از کم امتیازترین فیلم های MCU تبدیل شود. پیشکسوتان ناشناس صنعت جلوه‌های بصری در مقاله‌ای جدید توضیح داده‌اند که این فیلم چگونه به پایان رسیده است کرکس.

اگر هنوز Ant-Man and the Wasp: Quantumania را ندیده اید، حتما بررسی ما را ببینید. با این حال، اگر آن را دیده اید، می توانید تمام جزئیات MCU خود را با خواندن همه چیزهایی که بعد از Ant-Man and the Wasp: Quantumania می دانیم، دریافت کنید.

بخوانید  بهترین بازی های سرویس زنده 2022

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

“[Black Panther] یک هنرمند VFX که روی چندین فیلم استودیو مارول کار کرده است، گفت: Wakanda Forever رهبری را بر عهده گرفت.

یکی دیگر گفت: «بسیاری از ما اینجا نشسته‌ایم و فکر می‌کنیم پول آنجاست. “چرا کاهش نمی یابد؟ مارول با صرف کمی پول بیشتر برای بازی با افراد VFX بیشتر، تفاوت زیادی برای مدیران ارشد ایجاد نمی کند. اما اگر این موضوع به این است که آنها با شماره بانک خود راحت نیستند و ما تا زمانی که ما کار می کنیم کار کنیم. رها کن هر دفعه باختیم راستش من آن را مساوی حرص و طمع انسان می دانم.

“زمان هایی بود که ما کل اکشن یک بازیگر را خلق می کردیم – مرد مورچه ای که به سمت چیزی حرکت می کرد. و شما فکر می کنید، چرا آنها از ابتدا آن را به روش درست یا آن طور که می خواستند فیلمبرداری نکردند؟ چرا ما این کار را انجام می دهیم. آیا باید فرانکنشتاین را با هم بازی یک بازیگر را کنار هم قرار داد؟یک عکس سریع که شاید دو ثانیه طول می کشد، باید 20 بار بازسازی شود تا به ظاهری که می خواهند برسد.

مانند بسیاری از فیلم‌های دیگر، Ant-Man گاهی از هنرمندان VFX می‌خواست که صحنه‌هایی را از پارچه کامل خلق کنند.

بخوانید  اجرای Starfield با نرخ فریم 30 روی کنسول های Xbox
تحریریه مجله بازی یک گیمر