“چند سکانس جالبی وجود داشت که ما در کنار هم قرار میدادیم که امیدوارکننده به نظر میرسیدند. اما میتوانست افراد بیشتری در پروژه حضور داشته باشند. شاید پول بیشتری خرج شده باشد. با توجه به اینکه تعداد زیادی از این پروژهها به طور همزمان در حال انجام هستند، منابع کیفیت در حال کاهش است. شما میتوانید یکی دیگر گفت: «از همه شرکتهای جلوههای بصری انتظار دارید که کار را با بالاترین کیفیت ارائه کنند، به خصوص اگر آن را با بودجه کمتری انجام میدهید.
“پتانسیل زیادی برای آن داستان، برای جلوه های بصری به طور کلی وجود داشت. من فکر می کنم فیلم نقدهایی را دریافت می کند که مارول تا آنجا که ممکن است کیفیت محدود کننده را دو چندان می کند. آنها خون را از سنگ ها بیرون می کشند، و ما یک دامپزشک گفت: دیگر خون ندارم.
به ندرت فیلمی در هالیوود وجود دارد که کاملاً عاری از برخی آثار VFX باشد، اما وقتی در مورد دنیای سینمایی مارول صحبت می کنیم، می توانید مقدار نرمال VFX را در صد یا بیشتر ضرب کنید. Ant-Man and the Wasp: Quantumania بیشتر از اینکه واقعی باشد CGI بود و منتقدان به جلوه های بصری ضعیف فیلم توجه کردند و به فیلم کمک کردند تا به یکی از کم امتیازترین فیلم های MCU تبدیل شود. پیشکسوتان ناشناس صنعت جلوههای بصری در مقالهای جدید توضیح دادهاند که این فیلم چگونه به پایان رسیده است کرکس.
اگر هنوز Ant-Man and the Wasp: Quantumania را ندیده اید، حتما بررسی ما را ببینید. با این حال، اگر آن را دیده اید، می توانید تمام جزئیات MCU خود را با خواندن همه چیزهایی که بعد از Ant-Man and the Wasp: Quantumania می دانیم، دریافت کنید.