به‌روزرسانی فراکتال No Man’s Sky به شما امکان می‌دهد Darth Vader باشید | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS



با راه‌اندازی PSVR2، به‌روزرسانی جدید No Man’s Sky پشتیبانی از VR2 را اضافه می‌کند، اما مهم‌تر از همه، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید است، بنابراین حتی اگر سخت‌افزار جدید سونی را در اختیار ندارید، همچنان محتوای جدیدی در آن وجود دارد. بازی برای لذت بردن

مانند هر به‌روزرسانی بزرگ No Man’s Sky، این یکی نیز نام بسیار جالبی دارد: فراکتال. ویژگی برجسته ادغام با PSVR2، افزودن ویژگی‌های بازخورد لمسی است که از کنترل‌کننده‌های Sense سخت‌افزاری جدید، تا رزولوشن 4K هنگام کاوش در کهکشان و سایر پیشرفت‌های گیم‌پلی منحصر به فرد برای هدفون‌های سونی بهره می‌برد.

افزایش فاصله کشش، شاخ و برگ متراکم تر، رگه های زمین و انعکاس برخی از گزینه های بصری جدیدی است که کاربران می توانند انتظار داشته باشند که با ردیابی هوشمند، لرزش هدست و گرفتن بار صوتی سه بعدی تکمیل می شوند.

توسعه‌دهنده Hello Games می‌گوید که تجربه واقعیت مجازی در سراسر صفحه بهبود یافته است، بنابراین کسانی که روی رایانه شخصی با هدست واقعیت مجازی مبتنی بر رایانه شخصی بازی می‌کنند نیز شاهد برخی پیشرفت‌ها، از جمله کنترل‌های میدان نیروی شخصی بهتر است که امکان انتخاب گزینه‌ها را فراهم می‌کند. روش‌های بصری‌تری برای منحرف کردن حملات دشمن. ، اسکن هدف اصلاح شده و کنترل های بررسی نقطه هات برای ویزور اسکن و چندین به روز رسانی کیفیت زندگی دیگر.

فراتر از به‌روزرسانی اصلی VR، یک سفینه فضایی جدید Utopia Speeder نیز برای جمع‌آوری وجود دارد. این فضاپیما سرعت حرکت را هنگام کاوش در سطح یک سیاره افزایش داده است و می توان با انجام تمام ماموریت های بنیاد Utopia به آن دست یافت. همچنین یک گیره جدید وحشتناک برای باز کردن قفل لباس فضایی شما وجود دارد که مطمئناً به نظر نمی رسد که از زرادخانه دارث ویدر دزدیده شده باشد. شما حتی می توانید یک همراه هواپیمای بدون سرنشین همراه با سایر جوایز از طریق کمپین جدید دریافت کنید.

بخوانید  تریلر Guilty Gear -Strive- Bedman Reveal

مانند تمام به‌روزرسانی‌های قبلی No Man’s Sky، فراکتال برای همه کسانی که قبلاً این بازی را دارند رایگان خواهد بود.

اگر توانسته‌اید یک هدست PSVR2 بخرید و برای آزمایش آن به بازی نیاز دارید، Gran Turismo 7 در حال حاضر به 40 دلار کاهش یافته است و این بازی به تازگی قابلیت کامل VR را راه‌اندازی کرده است. تمام ماشین ها را برانید و در تمام مسیرهای دنیای مجازی مسابقه دهید، اما حتی اگر کلاه ایمنی نگیرید، باز هم برای یک بازی عالی بسیار عالی است.

اگر اقتباس عالی HBO از The Last of Us را تماشا کرده اید، اما بازنشر عالی PS5 بازی اصلی را فشار نداده اید، اکنون می توانید The Last of Us Part I را فقط با 50 دلار خریداری کنید که یک تخفیف است. 20 دلار از زمانی که بازی در سپتامبر گذشته عرضه شد.

تخفیف های قابل توجه دیگر عبارتند از Ratchet and Clank: Rift Apart با قیمت 30 دلار، Death Stranding Director’s Cut با قیمت 20 دلار، Horizon Forbidden West با قیمت 30 دلار، اگرچه اگر مشترک یکی از این موارد باشید، دو مورد آخر از طریق PS Plus Extra و Premium در دسترس هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر