دسترسی مادام العمر به Microsoft Office 2021 فقط 40 دلار است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

افشاگری: معاملات GameSpot ویترین فروشگاه توسط یکی از شرکای وابسته GameSpot، StackCommerce اداره می شود. اگر مشکلی در سفارش خود دارید لطفا مخاطب StackCommerce.

شایان ذکر است که خرید مایکروسافت آفیس 2021 به این معنی است که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری معمولی ارائه شده برای مشترکین مایکروسافت 365 را دریافت نخواهید کرد. نسخه 2021 آفیس هنوز هم عالی است.

مایکروسافت آفیس 2021 در حال حاضر تنها با قیمت 40 دلار از طریق معاملات GameSpot (از طریق StackCommerce) به فروش می رسد. این پیشنهاد برای کاربران PC و Mac در دسترس است. در رایانه شخصی دریافت خواهید کرد Microsoft Office 2021 Professional، در حالی که کاربران مک یک کلید برای انتشارات خانگی و تجاری. این یک معامله عالی برای دانش آموزان و کسانی است که واقعاً به یک مجموعه بهره وری در حال رشد نیاز ندارند. مایکروسافت آفیس این روزها اغلب به عنوان اشتراک مایکروسافت 365 فروخته می شود. در واقع برای دسترسی یک ساله به مایکروسافت 365 بیشتر از خرید مایکروسافت آفیس 2021 هزینه می کنید. بهترین بخش این است که وقتی از کلید استفاده کردید، مجوز متعلق به شماست.