تاریخ انتشار با کیفیت فیلم Transformers: Rise of the Beasts

ماجراهای ربات‌های خودکار و ماکسیمال‌ها در ترانسفورماتورها: ظهور جانوران

فیلم The Transformers: Rise of the Beasts در ژوئن امسال اکران شد و نقدهای متوسطی را از سوی منتقدان دریافت کرد. Transformers: The Beast بیش از 341.4 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است، از جمله بیش از 123.1 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 218.3 میلیون دلار در سطح بین المللی. فیلم Transformers: Rise of the Beasts با بودجه ای در حدود 195 تا 200 میلیون دلار تولید شد و در باکس آفیس کمتر از انتظارات بود.

آنتونی راموس، دومینیک فیشبک، لونا لورین ولز، توبی ناویگو، پیتر کالن به عنوان Optimus Prime، پیر دینکلیج مثل اسب شاخدار، ران پرلمن، میشل یو، پیت دیویدسون و کلمن دومینگو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: Rise of the Beasts حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند. در این فیلم شاهد معرفی گروه های جدیدی مانند Maximals، Predacons و Terracon ها هستیم.

استیون کیپل جونیورکارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده دارد و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. جوبی هارولد، فیلمنامه ارتش مردگان را نوشته است. وقایع Transformers 7 قرار است در سال 1994 در بروکلین اتفاق بیفتد، در حالی که نیویورک و پرو از دیگر لوکیشن های فیلم خواهند بود.

پارامونت به تازگی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی Transformers: Rise of the Beasts را اعلام کرده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Transformers: Rise of the Beasts مشخص و اعلام شد. پارامونت پیکچرز رسما اعلام کرد که نسخه دیجیتالی Transformers 7 در تاریخ 11 جولای 2023 بر روی تمامی پلتفرم های دیجیتال در دسترس خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده در فروشگاه مایکروسافت، اکنون امکان پیش خرید نسخه دیجیتالی Transformers: Rise of وجود دارد. جانوران

بخوانید  Gundam Evolution فصل 3 بازی Gundams جدید قابل بازی را معرفی می کند