بهترین بازی های سرویس زنده 2022

تا به حال، بیشتر مردم نام بازی تحسین شده MMORPG Final Fantasy 14 را شنیده اند. با استفاده از یک دوره آزمایشی رایگان طولانی و همه چیز، در این مرحله همه چیز را می دانید. مهمتر از همه، امسال سالی بود که همه ما در نهایت تا پایان راه رفتیم. چهارمین الحاقیه اصلی بازی، Endwalker منتشر شد و داستانی یک دهه در حال ساخت را به پایان رساند. داستانی که ما را از محافظت از خانه های خود به لبه واقعی جهان می برد و می دانم که این داستانی نیست که به این زودی فراموش کنم. ما همه آن را همراه با یک سری ویژگی ها و محتوای جدید داریم تا در طول سال شاهد آن باشیم.

مهم ترین چیز برای من، حتی پس از مدت ها پس از انتشار، داستان است. بازی نشان داد که چگونه یک داستان ده ساله را به پایان رساندیم و یک ماجراجویی کاملاً جدید را آغاز کردیم. مضامین و لحظات منتهی به پایان واقعاً تأثیر زیادی روی من گذاشتند، و همه آنها پس از گسترش برجسته ای که قبل از آن انجام شد، Shadowbringers ضربه شدیدی زدند. من قصد ندارم چیزی را خراب کنم زیرا هنوز فکر می کنم FFXIV یک بازی است که همه باید آن را تجربه کنند، اما این چیزی است که ببینیم این بازی در تمام سال هایی که آن را بازی کرده ام چقدر پیشرفت داشته است. داستان‌ها و شخصیت‌هایی که شما را در سفر دنبال می‌کنند رشد می‌کنند و تغییر می‌کنند، و دیدن همه آنها در یک منطقه پایانی فوق‌العاده احساسی، چیزی است که فراموش نمی‌کنم. فراتر از اینکه فقط از شخصیت شما چیزهایی بخواهید فراتر رفته و حتی گاهی مستقیماً از شما به عنوان یک بازیکن می خواهد که در مورد سفر خود و معنای آن فکر کنید. این داستانی است از پایان ها، پذیرش این که مرگ اجتناب ناپذیر است، و حتی اگر همه چیز ممکن است دشوار یا غیرممکن به نظر برسد، همچنان مهم است که تمام تلاش خود را بکنید، امیدتان را از دست ندهید، و پیش از آن ادامه دهید. درد هزار جهان سنگینی می کند، اما همه ما می توانیم راه برویم. — من جانکا هستم

بخوانید  انتظار می رود Rare در آینده ای نزدیک Everwild را منتشر کند

ممکن است بگویید مهمترین چیز برای MMO داشتن تعداد زیادی محتوا برای مشغول نگه داشتن بازیکنان است، و اگرچه Endwalker ممکن است فضای بیشتری بین به روز رسانی ها دیده باشد، این به روز رسانی ها فوق العاده بوده اند. حمله‌های اتحاد جدید با موضوعات جالب، طراحی‌های باس عالی و موسیقی شگفت‌انگیز همگی از نکات برجسته بودند. حتی با Savage Raids کمی سخت تر، می دانم که حزب من از پاک کردن سطوح لذت می برد. کجا می‌توانم با ضرب و شتم یک قلدر تئاتر خون‌آشام سکسی با هفت نفر از بهترین دوستانم وقت خوبی داشته باشم، در حالی که یک تم رئیس شگفت‌انگیز بازی می‌کند که شامل خرابی‌های کوچک احمقانه راک موج‌سواری است؟ این Final Fantasy 14 آنلاین است، عزیزم! این حتی به سیستم جدید Adventurer Plate، تعمیرات اساسی PvP و حالت بارگیری شبیه به Overwatch اشاره ای نمی کند که بسیار جالب است. یا حتی بازی بقا و حالت Animal-Crossing-like Island Sanctuary که به شما امکان می‌دهد در حین ساختن جزیره خود استراحت کنید و مواد جمع آوری کنید. تیم توسعه مشغول تلاش برای انجام کارهای زیادی به ما بوده است و این نشان می دهد که چقدر به آنها اهمیت می دهند.