در پنکو امتیاز کسب کنید و یک تلفن همراه برنده شوید

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور دانلود از مارکت دانلود از مایکت

علاوه بر این می توانید در این مدت از تخفیف محصولات فروشگاه پانکو نیز بهره مند شوید. هر روز یکی از محصولات فروشگاه دارای تخفیف ویژه خواهد بود. فرصت با هم بودن را در برنامه Panko کشف کنید.

پانکو دارای امکاناتی مانند تماس صوتی و تصویری، امکان ایجاد گروه های خصوصی و عمومی، بازی های گروهی مانند مافیای آنلاین، منچ، اونو، جرات و حقات و … می باشد که دارای محیطی مفرح و تعامل ساده می باشد. با نزدیک شدن به شب یلدا و نزدیک شدن حال و هوای سال نو و در این روزهایی که شاید دور باشد، مردم کمتر دور هم جمع می شوند، پانکو تخفیف ها و قیمت های ویژه ای را برای حضور کاربران خود در نظر گرفته است.

یک حضور ارتباطی آنلاین که برای دنیای امروز جذابیت های خاص خود را دارد. پلتفرم بازی آنلاین پنکو یکی از فضاهای مناسب برای بازی و ارتباطات صوتی و تصویری است.

وجود پلتفرم های دوست یابی آنلاین در عصر ارتباطات و اینترنت، افراد را با وجود دوری از هم دور هم جمع کرده است.

از 7 آذر تا 11 دی ماه می توانید با خرید بسته های پن کوین در قرعه کشی 3 گوشی موبایل سامسونگ A33 شرکت کنید. با خرید از پانکو امتیاز می گیرید. هر چه امتیاز بیشتری داشته باشید، شانس بیشتری برای برنده شدن در قرعه کشی خواهید داشت. علاوه بر این، پانکو برای 10 نفر از شما 10 بسته پاداش یک ماهه Penko Pro را در نظر گرفته است.

بخوانید  Hi-Fi Rush در هفته اول عرضه از Forspoken پیشی گرفت