معرفی به‌روزرسانی‌های Major Forge Mode در Halo Infinite فصل 4

در فصل چهارم بازی Halo Infinite تغییرات و آپدیت های قابل توجهی در قسمت forge بازی ایجاد خواهد شد.

نقشه حالت فورج Halo Infinite با آب

فصل چهارم Halo Infinite قرار است فصل بزرگی باشد و سیستم پیشرفت جدید بازی قبلاً معرفی شده است. الان کارگاه 343 تغییرات در Forge Mode را در این فصل اعلام کرد و به نظر می رسد که شاهد بهبودهای مناسب و ویژگی های جدید برای مجموعه ابزار Halo Infinite هستیم.

دیگر ویژگی‌های جدید حالت Forge در Halo Infinite Season 4 عبارتند از: بودجه‌بندی بهبود یافته، گزینه‌های بیشتر برای تنظیمات VFX، مسدودکننده شی برای آسان‌تر کردن موانع نقشه، و حالت‌های بهتر برای استفاده بازیکنان. فصل چهارم Halo Infinite در تاریخ 30 ژوئن منتشر خواهد شد.

مهم ترین تغییر Forge در فصل چهارم، پشتیبانی از مینی گیم ها است. این ویژگی به بازیکنان اجازه می دهد تا حالت های بازی را از ابتدا ایجاد کنند. این حالت ها هیچ ارتباطی با حالت های قبلی بازی ندارند و بازیکن می تواند بر اساس آن حالت مورد نظر را ایجاد کند.

نقشه حالت فورج Halo Infinite بدون آب

یک ویژگی مهم بصری جدید اضافه کردن آب است. 343 به کاربران این امکان را می‌دهد تا از آب برای ساختن نقشه‌ها و مصنوعات خود استفاده کنند، اولین مورد برای حالت Forge سری Halo. البته این آب فعلا راکد خواهد بود، اما تیم توسعه در نظر دارد در آینده حجم آب پویا را در تنظیمات فعال کند.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم قتل جسی جیمز توسط رابرت فورد کریست و یهودا ترسو