کاهش قابل توجه بازیکنان Redfall در رایانه شخصی

با نگاهی به آخرین آمار SteamDB، تعداد بازیکنان رایانه شخصی Redfall از زمان عرضه بیش از 70 درصد کاهش یافته است. اگرچه این بازی ویدیویی روی کنسول های Xbox Series X Xbox Series S انجام می شود و سرویس Game Pass نیز وجود دارد، اما مشاهده چنین افت قابل توجهی مطمئناً آن چیزی نبود که Bethesda، Arcane Austin Studios یا خود Xbox به دنبال آن بودند.

هفته گذشته بود که بازی Redfall منتشر شد اما با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه نشد و نظرات منفی زیادی از سوی این افراد دریافت کرد. در حال حاضر میانگین نمرات انتقادی برای بازی در Metacritic، برای نسخه Xbox 59 و برای نسخه کامپیوتری 56 است. نه تنها پاسخ انتقادی به بازی کم بوده است، بلکه نظرات بازیکنان از Redfall، به ویژه در رایانه های شخصی، بسیار منفی است.

عملکرد بازی Redfall به شدت ناامید کننده بوده است و این نکته در کاهش شدید تعداد بازیکنان آن منعکس شده است.

وی افزود: “پاسخ منتقدان آن چیزی نبود که ما می‌خواستیم. من به نوعی خودم را ساختم. چه چیزی را می‌توانیم یاد بگیریم و چه چیزی را می‌توانیم بهبود دهیم؟ چیزی که می‌خواهم به آن بپردازم این است که اشتباه شد؛ بدیهی است که کیفیت وجود دارد. و مشکلات اجرایی را که می‌توانیم برطرف کنیم. اما کاری که من انجام نمی‌دهم این است که برخلاف اشتیاق خلاق تیم‌های ما باشد.”

فیل اسپنسررئیس ایکس باکس در پادکست Kinda Funny با بیان اینکه از انتشار Redfall راضی نیست، گفت: “هیچ چیز برای من سخت تر از ناامید کردن جامعه ایکس باکس نیست. از بین رفتن اعتماد به نفس این جامعه و ناامیدی آن را ببینید. من را از خودم ناامید و ناراحت می کند.”

بخوانید  پوشش زنده تریلر معرفی بازی GTA 6; ساعت 17:00 سه شنبه 14 دسامبر
تحریریه مجله بازی یک گیمر