ادغام سه ناشر از جمله Deep Silver با PLAION


سه شرکت Prime Matter، Deep Silver و Ravenscourt قرار است در یک انتشارات واحد با نام متحد شوند. PLAION را ادغام کنید.

کسب و کار PLAION که متعلق به گروه Embriser است تا سال قبل با نام Koch Media شناخته می شد. PLAION اکنون در حال بازسازی فعالیت انتشارات خود است. پس از این تغییر ساختار، چندین ناشر بازی های ویدیویی تحت نام تجاری PLAION قرار خواهند گرفت. در واقع، سه برند Prime Matter، Deep Silver و Ravenscourt در PLAION ادغام خواهند شد و این شرکت مادر تمام آثار آنها را منتشر خواهد کرد.

البته این اقدام بلافاصله انجام نخواهد شد. تایید شده است که فرآیند یکپارچه سازی کامل تا 12 ماه طول می کشد و نام سه ناشر حتی ممکن است در چند سال آینده در برخی از بازی ها ظاهر شود. به گفته یکی از نمایندگان PLAION، تنها پنج یا شش شغل تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

از بین این سه شرکت، Deep Silver شناخته شده ترین و قدیمی ترین است که چندین بازی و مجموعه های بزرگ را تحت عنوان خود منتشر کرده است. برخی از این بازی‌های ویدیویی عبارتند از Metro، Saints Row، Dead Island و Chivalry.

برند Prime Matter در سال 2021 متولد شد و آثاری چون Dolmen، The Last Oricru، Scars Above و The Chant را منتشر کرده است. Shock System Remake و Payday 3 نیز قرار است توسط این کمپانی منتشر شود. Ravenscourt به خاطر بازی های خلاقانه ای مانند Road 96 و سری Let’s Sing شناخته شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مایکروسافت دلیل عدم ارائه خود را در The Game Awards 2022 توضیح می دهد