کارگردان The Conjuring 4 فاش کرد


برادران وارنر و New Line Cinema اخیراً کارگردان فیلم The Conjuring 4 را انتخاب کرده و استخدام کرده اند و نام آشنای صندلی کارگردانی آن فیلم را اشغال خواهد کرد.

نوامبر گذشته بود نیو لاین سینما و برادران وارنر. ساخت The Conjuring 4 را اعلام کرده اند و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونکارگردان قسمت جدید فیلم احضار مشخص شد. مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It که کارگردانی فیلم The Curse of La Llorona و The Nun 2 را نیز بر عهده داشت، در حال مذاکره نهایی با برادران وارنر است. برای ساختن The Conjuring: Last. مناسک.

دیوید لزلی جانسون-مک گلدریک که قبلا فیلمنامه The Conjuring 2 و The Conjuring: The Devil Made Me Do It را نوشته بود، وظیفه نگارش فیلمنامه The Conjuring 4 را بر عهده دارد. پیتر سافران و جیمز وان که در هر قسمت از سری فیلم‌های احضار ظاهر شدند، به عنوان تهیه‌کننده در The Conjuring 4 بازمی‌گردند. سری فیلم‌های احضار، داستان لورن و اد وارن را دنبال می‌کنند که با حوادث ماوراء طبیعی و ترسناک سروکار دارند و باید معمایی را حل کنند. .

پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا به ترتیب در هر سه قسمت The Conjuring و Annabelle Comes Home در نقش اد وارن و لورن وارن بازی کردند و در The Conjuring: Last Rites باز خواهند گشت. The Conjuring 4 قرار است قسمت پایانی فیلم اصلی Conjuring و داستان اد و لورن وارن باشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما فقط می دانیم که The Conjuring: Last Rites قرار است در سال 2025 منتشر شود.

بخوانید  ابطال گوی های خریداری‌شده از اشخاص ثالث در بازی Diablo Immortal
تحریریه مجله بازی یک گیمر