ابطال گوی های خریداری‌شده از اشخاص ثالث در بازی Diablo Immortal

در بازی Diablo Immortal گوی‌ها در قالب باندل‌های مختلف قابل خریداری است. برای ۶۰ گوی ۰.۹۹ دلار، ۳۱۵ گوی ۴.۹۹ دلار، ۶۳۰ گوی ۹.۹۹ دلار، ۱۹۵۰ گوی ۲۴.۹۹ دلار، ۳۴۵۰ گوی ۴۹.۹۹ دلار و برای ۷۲۰۰ گوی ۹۹.۹۹ دلار باید پرداخت کنید. درعوض در سایت‌های شخص ثالث قیمت برای ۷۲۰۰ گوی بین ۳۰ تا ۵۰ دلار متغیر است. مشخص نیست این سایت‌ها چگونه به گوی‎‌ها دسترسی پیدا می‌کنند، چون آن‌ها تنها از فروشگاه رسمی درون بازی قابل خریداری هستند. نه بتل‌پس و نه جوایز روزانه به بازیکن چنین مواردی را نمی‌دهد.

درحالی‌که خریداری این گوی‌ها از اشخاص ثالث برخلاف شرایط استفاده از خدمات بازی است، اما برخی بازیکنان باز هم به این کار می‌پردازند چون خریداری از افراد دیگر ارزان‌تر از خریداری از فروشگاه رسمی بازی است. برخی کاربران ادعا کرده‌اند اکانت‌هایی که بدهی خود را پس از گذشت زمانی پرداخت نکنند، به‌صورت دائمی غیرفعال می‌شوند و برخی می‌گویند بجای مواجهه با بدهی، به‌صورت آنی بَن شده‌اند.

بلیزارد در انتهای ماه ژوئیه اعلام کرده بود که از زمان عرضه، بازی Diablo Immortal در مجموع بیش از ۳۰ میلیون بار روی موبایل و پی‌سی دانلود شده است. باتوجه به‌گفته‌های شرکت Sensor Tower، نسخه موبایلی بازی تنها در هشت هفته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمدزایی داشت.



منبع

به نظر می‌رسد بلیزارد در حال ابطال گوی‌های (Orbs) خریداری‌شده از اشخاص ثالث بازی Diablo Immortal است و حتی بازیکنان را بدهکار می‌کند.

تعدادی از کاربرها در ردیت گزارش داده‌اند که گوی‌های آن‌ها در بازی Diablo Immortal در حال باطل شدن است. حتی برخی افراد اعلام کرده‌اند که موجودی حساب آن منفی شده است؛ بدین معنی که برای خریداری گوی‌های بیشتر، بازیکنان ابتدا باید بدهی چشم‌گیر خود را پرداخت کنند. این قضیه برای گوی‌های خریداری‌شده از اشخاص ثالث صادق است.

بخوانید  توضیحات پان باجالی در مورد فصل آخر سریال تو در ویدیوی جدید