کارت گرافیک RTX 4060 Ti در اطلاعات فاش شده جدید تایید شد

بر اساس نمونه فاش شده، نام کارت گرافیک RTX 4060 Ti تاکنون تایید شده است، اما توضیحات مشخصات این محصول، مشخصات آن را تایید نمی کند. یعنی هنوز هیچ منبعی ظرفیت حافظه 8 گیگابایتی این کارت با پیکربندی PCIe Gen4 x8 را تایید نکرده است.

انویدیا معمولا اطلاعات مربوط به طراحی جعبه و لوگوی محصولات جدید خود را از قبل در اختیار شرکای تجاری خود قرار می دهد و به این ترتیب شرکت های تولید کننده با رعایت دستورالعمل های کلی طراحی مواد تبلیغاتی ارائه شده توسط انویدیا، آماده عرضه محصول جدید هستند. . در اغلب موارد چاپ بسته بندی این محصولات بسیار زودتر از زمان ورود کارت ها به خط تولید آماده می شود و گاهی این فاصله به یک ماه زودتر می رسد.

مواد تبلیغاتی بسته بندی کارت گرافیک GeForce RTX 4060 Ti

با اولین اطلاعات بازاریابی در خصوص بسته بندی کارت گرافیک GeForce RTX 4060 Ti که توسط شرکای تجاری انویدیا دریافت شد، به نظر می رسد این کارت در آینده ای نزدیک روانه بازار شود.

طبق شایعاتی که قبلا منتشر شده بود، انویدیا قصد دارد تا ماه می کارت گرافیک RTX 4060 را عرضه کند. گفته می شود انویدیا مدل های Ti و غیر Ti خود را به صورت همزمان عرضه خواهد کرد اما مشخص نیست این دو محصول همزمان عرضه خواهند شد یا خیر.

قبل از آن هم T4C Fantasy، منبع پایگاه داده GPU سایت اینترنتی TechPowerUP ادعا شده است که کارت گرافیک RTX 4060 Ti با فرکانس پایه 2310 مگاهرتز و فرکانس ساعت تقویتی 2535 مگاهرتز راه اندازی می شود. علاوه بر این، فرکانس کاری برخی از مدل های سفارشی به 2685 مگاهرتز می رسد که به RTX 4070 Ti نمی رسد. بنابراین، کلاک پایه عملکرد RTX 4060 Ti برابر با RTX 4070 Ti است، اما سرعت کلاک تقویت آن حدود 75 مگاهرتز کمتر است.

بخوانید  معرفی بازی موبایل Warcraft Rumble | آشوب در دنیای وارکرفت

این اولین بار نیست که MEGAsizeGPU اطلاعات طراحی کیس یکی از کارت های گرافیک سری RTX 40 را فاش می کند، تصاویر مربوط به نمونه کیس کارت گرافیک RTX 4070 Ti نیز توسط همین منبع منتشر شده است. بر اساس جزئیاتی که اخیرا فاش شده است، به نظر می رسد انویدیا در حال آماده شدن برای معرفی سه کارت گرافیک جدید در هفته های آینده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر