حضور هریسون فورد و لیو تایلر در تصاویر جدید کاپیتان آمریکا 4

فیلم جدیدی از پشت صحنه فیلم Captain America: New World Order با حضور هریسون فورد و بازگشت لیو تایلر منتشر شده است.

آنتونی مکی، بازیگر نقش سم ویلسون، در کنار زوشا راکمور، که نقش او در دنیای سینمایی مارول در حال حاضر مشخص نیست، دیده می‌شود. با توجه به این تصاویر، به نظر می رسد در فیلم Captain America: New World Order باید منتظر مراسمی باشیم که سم ویلسون مجروح می شود که می تواند مربوط به پایان فیلم باشد. همچنین مشخص شد که کرامر مورگنتا، فیلمبردار کرید 3، بازی تاج و تخت و ثور: دنیای تاریک، فیلمبردار کاپیتان آمریکا 4 خواهد بود.

مدتی از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Captain America: New World Order در آتلانتا می گذرد و اکنون طبق آخرین اخبار اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم کاپیتان آمریکا 4 فاش شد. در برخی از این تصاویر شاهد حضور هریسون فورد هستیم که نقش پرزیدنت تاندربولت راس را بازی می کند که ظاهراً ظاهری متفاوت با نسخه قبلی این شخصیت دارد. همچنین تیم بلیک نلسون بازیگر نقش لیدر و لیو تایلر بازیگر نقش بتی راس در قسمت دیگری از این فیلم دیده می شوند:

فیلم کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی قرار است در تاریخ 3 می 2024 (14 می 1403) اکران شود. ژول آنها راکارگردان فیلم The Cloverfield Paradox کارگردانی فیلم Captain America: New World Order و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. مالکوم اسپلمندوش و کریدور موسمینویسنده مجموعه شاهین و سرباز زمستان است.

بخوانید  قرارداد ادغام با مایکروسافت تنها راه ارائه بازی های Activision برای خدمات اشتراک است

آنتونی مکی مانند سم ویلسون با نام مستعار کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز با واکین تورس به عنوان فالکون جدید. هریسون فورد به عنوان رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، لیو تایلر مثل بتی راس، شیره هاس مثل صبرا کارل لمبلی همانطور که آیزایا بردلی و زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی جزو بازیگران حاضر در فیلم Captain America: New World Order هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.