آموزش 0 تا 100 نصب کالاف دیوتی وارزون بر روی سیستم کامپیوتر | 1gamer

برای آشنایی بیشتر با کارکرد ایستگاه‌های خرید می‌توانید مقاله «راهنمای بازی Call of Duty Warzone | راهنمای استفاده از Buy Station در بازی CoD Warzone» را بخوانید. پیش از ساخت Warzone ، شایعه شده بود که این عنوان فقط یک بتل رویال ساده است. اما اکنون می دانیم که جدا از آن مودهای دیگری هم در خود دارد. در همین حال ، Call of Duty Mobile طیف گسترده تری از مودهای مختلف را ارائه می دهد. که می توان به Team Deathmatch ، Frontline ، Domination Search and Destroy ، Gun Game ، Sniper Only ، Battle Royale و اخیراً Hardpoint اشاره کرد. که از نظر تنوع مودها ، Call of Duty Mobile با قاطعیت برنده می شود.

  • حضور 120 نفر هم‌زمان در میدان جنگ، واقعا خاص و فوق‌العاده است.
  • در کل هر دو جنبه های مثبت خود را دارند و نهایت تلاش خود را می کنند تا گیمرهای بیشتری به خود جذب کنند.
  • حالا بازیکنان می‌توانند بعد از فضای جنگ سرد، در فضای جنگ جهانی دوم بازی را تجربه کنند.
  • 3) اکتیویژن با انتشار آگهی استخدام برای ساخت یک شوتر اول شخص گوشی همراه، قصد داشت حدود 50 نفر را استخدام کند.
علاوه بر این بازی ماموریت و چالش‌های مختلفی را به صورت رویداد یا روزانه و هفتگی طراحی می‌کند و این باعث می‌شود بازیکنانی که اهل این مدل چالش‌ها و دریافت پاداش هستند، این بازی را بازی جذابی بدانند. بنابراین می‌توانیم بگوییم وارزون برای تمام گیمرها جذاب است. اگر بازیکن با بازی‌های تیراندازی و سری کال آف دیوتی آشنا نباشد راه سختی در پیش دارد. بازی آموزشی ندارد و بازیکن را مستقیم وسط میدان جنگ پرت می‌کند.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

در واقع ارائه وارزون اتفاقی بود که اینفینیتی وارد سال‌ها مد نظر داشت و در نهایت، یا انتشار آن ثابت کرد که می‌تواند کالاف دیوتی را به رقابت با سایر بازی‌های سبک بتل رویال مثل Fortnite و Apex Legends دعوت کند. اما برای وارزون 2، اوضاع آنطور که طرفداران انتظارش را داشتند به پیش نرفته و ادعای سازندگان برای ارائه نسل جدید وارزون، تا حدودی با شکست مواجه شده است. حال شما در بازی کالاف دیوتی وارزون 2 می‌توانید وارد یک خانه شوید، با دشمنی که در حال لوت کردن است صحبت کنید و حتی به نتیجه برسید تا همدیگر را نکشید!

http://badorclothesworkshop.ir

(سپس با شلیک چند گلوله به پشت کله او را از لابی خارج کنید). نسخه آزمایشی کالاف دیوتی وارزون موبایل همچنان در دسترس برخی کاربران دنیا است و این بازیکنان خوش شانس فرصت این… این اخبار که توسعه‌دهنده‌ها منتظر دریافت حالت مولتی‌پلیر در شکل استاندارد هستند، نگرانی‌ها را درمورد کالاف دیوتی موبایل بیشتر می‌کند و نشان می‌دهد که احتمالا عمر این بازی رو به پایان است. اما ممکن است Warzone Mobile، بسیاری از حالت‌های مشابه آن بازی را با ویژگی‌های یک اینجین به‌روزتر و ترکیب با Warzone 2.0 ارائه کند.

ارزان ترین و بهترین تلویزیون های ۴K 120Hz در سال ۲۰۲۱

اما اگر مجله خبری یک گیمر رایانه­ای وارزون و نسخه “کالاف دیوتی موبایل” را بازی کرده باشید، پس باید بدانید چه نسخه ­ی جذاب و خفنی در انتظارمان است. وارزون داستان خاصی ندارد و صرفا در هر سال که شامل شش فصل است، یک زمینه داستانی وجود دارد تا به بهانه‌ی آن، آیتم‌های قابل فروش و بتل‌پس جدید به بازی اضافه شود تا بازیکنان محتوای قابل خرید داشته باشند. در آخرین به روزرسانی وارزون، بعد از تخریب وندرساک، تیم ادلر متوجه مخفی‌گاه زیرزمینی می‌شوند و در آنجا با یک ژنرال پیر رو به رو می‌شوند. او به آنها می‌گوید که بعد از شکست نازی‌ها، آن‌ها به پناهگاه‌های زیرزمینی در تمام جهان رفتند که او به صورت اتفاقی اولین بار یکی از آن پناهگاه‌ها را در یک جزیره استوایی دیده است. یکی از راه‌هایی که در وارزون (هر دو نسخه) می‌توانید پول خرید آیتم‌ها را تامین کنید، انجام دادن قراردادهایی است که در نقشه بازی قرار داده شده‌اند.

بخوانید  سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Warzone 2 حداقل و ایده آل ترین سیستم پلی مگ | 1gamer

پیشنهاد 15 بازی جذاب برای پلی استیشن 5 (PS

تحریریه مجله بازی یک گیمر