سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Warzone 2 حداقل و ایده آل ترین سیستم پلی مگ | 1gamer

مد مولتی‌مجله خبری یک گیمرر در ابتدا مثل حالت استاندارد قبل اجرا می‌شود تا شاید تصمیم جدیدی درموردش گرفته شود. زمانی که Activision رسما اعلام کرد وارزون به موبایل می آید، موضوع گفتگو واقعاً مورد توجه قرار گرفت. همراه با این اطلاعیه، اکتیویژن همچنین اعلام کرد که افرادی را برای کار بر روی این پروژه استخدام خواهد کرد. اکتیویژن با بازی های کالاف دیوتی خود بر بازار تیراندازی اول شخص تسلط یافته است. عناوینی مانند Modern Warfare ، Black Ops Cold War، Vanguard و Warzone طرفداران خوبی دارند.

سیستم مورد نیاز God of War برای PC

در این مدت در زمینه اخبار بازی و برگزاری تورنمنت‌های بزرگ در سطح کشور، طراحی و ساخت انواع ربات‌های گیم و سرورهای مجازی مخصوص گیم فعالیت نمود. با اسکرول کردن صفحه به شمت پایین، عبارت دانلود فایل را مشاهده خواهید کرد. نوشته Warzone is being downloaded موجود بر روی صفحه فایل دانلود را نشان می‌دهد.

  • در نسخه کالاف دیوتی وارزون، بازی بر روی کامپیوتر و لپتاپ انجام می‌شود، در حالی‌که نسخه موبایل بر روی موبایل انجام می‌شود.
  • چرا که قبلاً هم در اوایل سال 2020 چنین آگهی­ای برای پروژه­ی محرمانه­اش با نام مخفف WZM اعلام کرد و احتمالاً مخفف شده­ی Warzone Mobile است.
  • به هر حال انتظار می‌رود که حداقل میان‌رده‌هایی مانند Poco F3 بتوانند وارزون را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و گرافیک پایین اجرا کنند.
  • در این بین هم رویداد­ها و چالش­های مختلف به صورت هفتگی برگزار می­شود که باعث جذابیت بیشتر و کسب جوایز مختلف می­شود.
  • در میدان نبرد هم بازیکن با انسان واقعی در ارتباط است با تمام هوشمندی‌ها و خطاهای ممکن ولی بازیکنان تازه‌وارد نبرد سختی در برابر بازیکنان کارکشته‌ی این بازی دارند.
بخوانید  نکات حرفه ای برای طراحی قنادی

کالاف دیوتی موبایل نیز بسیار موفق است و اکنون توسعه دهندگان به دنبال ساخت یک عنوان دستی دیگر هستند. آنها برنامه هایی برای ساخت یک بازی Warzone دارند که روی موبایل در دسترس خواهد بود. با خرید پول درون بازی (سی پی) وارزون موبایل به راحتی بتل پس این عنوان را تهیه کنید.

اما حال دیگر چنین چیزی مد نظر نیست و شما مجبورید تا با یک نفر دیگر همکاری کنید؛‌ اگر بازی او خوب باشد راحت‌تر برنده گولاگ می‌شوید، اگر هم بد باشد که دیگر باید فاتحه خود را در مقابل دو دشمن دیگر بخوانید. طبق آخرین خبرها این بازی در تاریخ 15 می 2023 یا 25 اردیبهشت 1402 برای همه قابل دانلود است. Stealth Bomber – 10 Kills – با فعال شدنش، تعداد زیادی مواد منفجره در مسیرش رها می‌کند. Sentry Gun – 7 kills – یک برجک خودکار است که دشمنان شما را در همان حوالی شناسایی می‌کند و گلوله‌های آتش‌زا به سمت آن‌ها شلیک می‌کند.

http://badorclothesworkshop.ir

این بازی دارای سه حالت اصلی Plunder ،rebirth و بتل رویال است. این بازی به‌طور کلی از منتقدین نظرات مثبتی دریافت کرد و نقشه محیط بازی مورد ستایش قرار گرفت. در ماه مه سال ۲۰۲۰، اکتیویژن اعلام کرد که وارزون در دو ماه اول انتشار بیش از ۶۰ میلیون دانلود را پشت سر گذاشته‌است. در آوریل ۲۰۲۱، اکتیویژن اعلام کرد که وارزون ۱۰۰ میلیون بازیکن فعال پیشی گرفته‌است. سی پی وارزون موبایل قابلیت هایی را به شما می دهد که حتی در گیم پلی بازی تاثیر گذار است. بازی کالاف دیوتی وارزون این روزها به عنوان یکی از بازی‌های محبوب در دنیای بازی شناخته می‌شود.

بخوانید  نقد بازی کالاف دیوتی موبایل با تمام نکات و جزییات | 1gamer

خرید سی پی زمانبر وارزون موبایل