پوسته‌های Warzone 2 و Modern Warfare 2 شکایت‌هایی را در مورد شباهت به بازی‌های قدیمی‌تر CoD ایجاد می‌کنند

بسته‌های فصل 3 اخیراً پس از فراخوانی برخی لوازم آرایشی به دلیل ارائه مزایای پرداخت به برد برای حالت DMZ مورد بررسی قرار گرفته‌اند. به‌علاوه، آخرین به‌روزرسانی فصل 3 پیشرفت‌هایی را به ایستگاه خرید Warzone 2، تغییرات در Battle Pass و موارد دیگر اضافه کرد.

اندازه:

این بازیافت لوازم آرایشی احتمالاً برای کسانی که نسخه اصلی پوسته‌ها را خریداری کرده‌اند بیشترین آسیب را می‌زند، زیرا تمام لوازم آرایشی قدیمی Warzone 1 پشت سر گذاشته شده‌اند و نمی‌توانند به Warzone 2 منتقل شوند. بازیکنان همچنان می‌توانند از اقلام قدیمی که خریداری کرده‌اند استفاده کنند، اما آنها باید به بازی قدیمی Call of Duty که از آن خریده‌اند یا Warzone Caldera برگردیم.

بخوانید  Critique du film sur les ongles Mesure scientifique de l'amour !

فصل 3 Call of Duty برای Modern Warfare 2 و Warzone 2 در حال پخش است و علاوه بر نقشه‌ها، حالت‌ها و سلاح‌های جدید، فصل جدید بسته‌های خرید بیشتری را نیز به همراه دارد. با این حال، بازیکنان به سرعت متوجه شدند که برخی از بسته‌های جدید فصل 3 به نظر می‌رسد بر اساس نسخه‌های قدیمی‌تر لوازم آرایشی Warzone 1 هستند.

به عنوان یک سازنده محتوای Call of Duty PrestigeIsKey به این موضوع در توییتر اشاره کرد در یک مقایسه جانبی، پوسته جدید دکتر کوشلوف برای اپراتور گرومسکو فقط یک نسخه استونر اندکی تغییر یافته از پوسته اپراتور دکتر کارلوف از Modern Warfare 2019 و Warzone 1 است. سلاح بخارساز اپراتور برای تفنگ تهاجمی Kastov -762 تقریباً شبیه طرح تفنگی است که در ابتدا با دکتر کارلوف نشان داده شد.

این فصل جدید Call of Duty شامل بسته خرگوش عید پاک، بسته اپراتور روح، بسته ردیاب دکتر کوشلوف و غیره است. متأسفانه، بازیکنان قبلاً اشاره می کنند که برخی از موارد موجود در این بسته ها بسیار شبیه لوازم آرایشی بازی های قبلی هستند.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

بخوانید  Palworld - چگونه دوستان خوش شانس به دست آوریم (دوستان براق)