اعلام نام دنباله فیلم Godzilla vs. کنگ در حال انتشار یک تریلر

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire که نام رسمی آن هنوز تایید نشده است، در تاریخ 15 مارس 2024 (25 مارس 1402) اکران خواهد شد.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire نقش آفرینی کردند. آدام وینگاردکارگردان فیلم گودزیلا علیه کنگ اجرای این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سایمون برت آنها مأمور نوشتن فیلمنامه Godzilla x Kong: The New Empire شدند.

برادران وارنر تریلر جذابی را به صورت رسمی از نام و خلاصه داستان منتشر کرد دنباله فیلم Godzilla vs. کنگ پرده را باز کرد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، نام و خلاصه دنباله فیلم Godzilla vs. کنگ تایید و اعلام شده است. امروز برادران وارنر اولین تریلر از این فیلم هیولا منتشر شد که اگرچه تصویر رسمی ندارد، اما نشان می‌دهد که دنباله فیلم Godzilla vs Kong با عنوان Godzilla x Kong: The New Empire به نمایش در خواهد آمد. در ادامه می توانید این تریلر جالب را تماشا کنید:

طبق خلاصه داستان منتشر شده، وقایع Godzilla x Kong: The New Empire پس از وقایع Godzilla vs. کنگ گودزیلا و کنگ را دنبال می‌کند که با تهدید جدیدی ناشناخته و پنهان مواجه می‌شوند که به دنیای ما آمده است و گودزیلا و کونگ به تنهایی قادر به شکست آن نیستند و وجود خود و ما را زیر سوال می‌برند. این خلاصه از طرفداران دعوت می کند تا نبرد هیولاهای غول پیکری را که زندگی انسان ها به آنها مرتبط است، ادامه دهند.

بخوانید  Diablo 4 به زودی برای Xbox Game Pass می آید

دانلود از آپارات