گزارش می گوید آواتار: راه آب بیش از 500 میلیون دلار درآمد خواهد داشت



قبل از اکران آواتار: راه آب، بسیاری از مردم فکر می کردند که آیا این فیلم می تواند مخاطبی پیدا کند، با توجه به اینکه بیش از 10 سال از اولین فیلم می گذرد. این فیلم علمی-تخیلی در نهایت به موفقیت بزرگی دست یافت و 2.3 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد و رتبه سوم پرفروش ترین فیلم تمام دوران را به خود اختصاص داد. آواتار اصلی 2009 با 2.92 میلیارد دلار در رتبه اول باقی مانده است.

اما چقدر سود آیا راه آب؟ طبق مهلت مقرر«راه آب» 531.7 میلیون دلار برای والت دیزنی درآمد. یک برگه P&L از Deadline نشان می دهد که The Way of Water 2.3 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی کسب کرده است که دیزنی 1.26 میلیارد دلار آن را پس از هزینه های توزیع نگه داشته است. برای زمینه، دیزنی به طور متوسط ​​55 درصد از درآمد باکس آفیس را برای The Way of Water نگه داشته است.

ددلاین گزارش داد که دیزنی 150 میلیون دلار درآمد اضافی برای اکران خانگی The Way of Water و 200 میلیون دلار از حقوق پخش تلویزیونی و پخش در نظر گرفته است. بر اساس این گزارش، در مجموع، دیزنی در مجموع 1.618 میلیارد دلار از The Way of Water درآمد کسب کرده است.

از نظر هزینه‌ها، The Way of Water بودجه تولیدی 400 میلیون دلاری داشت و 175 میلیون دلار اضافی صرف تبلیغات شد. کل هزینه ها 1.087 میلیارد دلار بود. گفته می‌شود که دیزنی به جیمز کامرون نویسنده و کارگردان و جان لاندو، تهیه‌کننده، بخش عمده 300 میلیون دلار ورودی را پرداخت کرده است، در حالی که بازیگران به‌جای ورود نهایی، پیش‌پرداخت‌های «دیوانه‌ای» دریافت کردند. برای مقایسه، کامرون بود برای اولین آواتار 350 میلیون دلار پرداخت کرد.

بخوانید  امکان توسعه بسته الحاقی برای بازی Horizon Forbidden West

با کم کردن 1.618 میلیارد دلار از کل درآمد، سود کل دیزنی 531.7 میلیون دلار به شما می رسد. به سررسید برای دیدن گزارش کاملی از موفقیت باکس آفیس The Way of Water.

موفقیت عظیم The Way of Water در باکس آفیس راه را برای کامرون برای تکمیل و انتشار دنباله های برنامه ریزی شده Avatar 3، 4 و 5 هموار می کند. Avatar 3 که قرار است در دسامبر 2024 اکران شود، جنبه تاریک تری از Na’vi را نشان خواهد داد. ، در حالی که آواتار 5 – در صورت انجام – روی زمین اقدام خواهد کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر