پشتیبانی از بازی Star Wars Jedi: Survivor از حالت New Game Plus در زمان انتشار

بازی Star Wars Jedi: Survivor در 28 آوریل سال جاری (8 اردیبهشت) بر روی پلتفرم های کامپیوتری. پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | سری ایکس باکس اس منتشر خواهد شد.

سپس باید گفت که حالت New Game Plus بازی Star Wars Jedi Survivor سه مزیت جدید به این اثر خواهد افزود. خلوص آسیب وارد شده به همراهان و دشمنان در بازی را با پیشرفت افکت بسیار افزایش می دهد. در مد شاهد جنگجو جایگزینی دشمنان استاندارد با دشمنان دشوارتر منجر به نبردهای سخت تر می شود. در نهایت به مزیت Trendsetter می رسیم. امتیاز مورد نظر ظاهر آیتم ها را هر بار که می میرید یا در طول تجربه گیم پلی باز می شوید، تغییر می دهد.

کل کسیس با یک شمشیر نوری در Star Wars Jedi: Survivor مبارزه می کندهمانطور که احتمالا می دانید، دوستان یک گیمر، نسخه قبلی این مجموعه که با نام Star Wars Jedi: Fallen Order شناخته می شود، چند ماه پس از انتشار، قابلیت New Game Plus را اضافه کرد. در دسترس بودن این حالت از روز اول در نسخه جدید بدون شک طرفداران جنگ ستارگان را بیشتر راضی خواهد کرد. با استفاده از این ویژگی می‌توانید بازی را با یک سیو تازه شروع کنید و از تمام ارتقاها، مهارت‌ها، حالت‌های نبرد، رنگ‌های شمشیر نوری و امتیازاتی که در دور اول تجربه بازی به دست آوردید، استفاده کنید.

به تازگی الکترونیک آرتز تایید کرده است که بازی Star Wars Jedi: Survivor همزمان با عرضه، قابلیت New Game Plus را در اختیار طرفداران قرار می دهد.

بازی Star Wars Jedi Survivor فردا به صورت رسمی در بازار جهانی عرضه می شود. دیروز واکنش منتقدان به ساخته جدید استودیوی بازیسازی Respawn منتشر شد و این اثر تاکنون توانسته امتیاز ۸۷ را در سایت متاکریتیک کسب کند. طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی و با توجه به فاصله کمی باقی مانده تا انتشار اثر مورد نظر، EA ساعاتی پیش تایید کرد که بازی Star Wars Jedi: Survivor از روز عرضه از حالت New Game Plus پشتیبانی می کند. رهایی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر