شوهی یوشیدا: آینده پر از بازی های خدماتی زنده، خسته کننده است

شوهی یوشیدا، توسعه‌دهنده افسانه‌ای پلی‌استیشن، در مصاحبه‌ای جدید با گاردین، درباره اهمیت تنوع خلاقانه در بازی‌های ویدیویی صحبت کرد. با توجه به اینکه یوشیدا 59 سال سن دارد و تمام تاریخ برند پلی استیشن سونی را دیده است، او همچنان معتقد است صنعت بازی هرگز از سرگرم کننده بودن دست نخواهد کشید. یوشیدا در حال حاضر به عنوان مدیر پشتیبانی مستقل برای توسعه بازی در سونی مشغول به کار است. او برای طرفداران صنعت بازی، به ویژه به دلیل رویکرد خلاقانه و مشتاقانه اش برای توسعه بازی های ویدیویی منحصر به فرد شناخته شده است.

سفر کوهستانی

این تهیه کننده مشهور در مصاحبه خود به Journey اشاره کرد و توضیح داد: “زمانی که Journey تمام جوایز بازی سال از جمله بهترین بازی مستقل و بهترین بازی در برابر همه عناوین AAA را برد، شروع شد. یک رویکرد جدید. این بازی تاثیر زیادی روی افرادی که آن را تجربه کردند داشت. اگرچه می توانید Journey را در چهار ساعت کامل کنید، اما داستان آن درباره زندگی و مرگ است. افرادی که یکی از اعضای نزدیک خانواده یا دوستان خود را از دست داده اند به آنچه در حین بازی از سر گذرانده اند فکر می کنند. من بسیار خوش شانس هستم که در فرآیند تولید شرکت داشتم.”

مدیر بخش توسعه آثار مستقل سونی در مصاحبه ای جدید بر اهمیت خلاقیت در صنعت بازی تاکید کرد.

در این مصاحبه از یوشیدا در مورد رویکرد گسترده‌تر صنعت بازی و ناشران اصلی آن سؤال شد و او پاسخی موجز داد: «دوست ندارید هر سال ۱۰ بازی برتر تقریباً یکسان باشند یا همه بازی‌ها زنده شوند. محصولات خدماتی. این محصولات برای من خسته کننده هستند.”

بخوانید  هر فیلم و برنامه تلویزیونی جنگ ستارگان از همان ابتدا گم شده یا گم شده است

در طول این مصاحبه می توان به مراقبت و اهمیت یوشیدا برای خلاقیت پی برد. این توسعه دهنده کهنه کار ژاپنی در ادامه به بحث در مورد آینده صنعت بازی پرداخت و گفت: “این صنعت همچنان به رشد و گسترش خود ادامه می دهد و من امیدوارم که به حمایت و پیگیری ایده ها و ایده های خلاقانه ادامه دهد. افرادی که تلاش می کنند روی پروژه های جدید کار کنند.” .

نظر شما در مورد مصاحبه جدید یوشیدا چیست؟ آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

البته لازم به ذکر است که سونی و بخش پلی استیشن در حال حاضر تعدادی پروژه خدمات محور در دست تولید دارند. با این حال، به نظر می رسد یوشیدا ترجیح می دهد که هر استودیو به تولید محصولات مشابه روی نیاورد و تنوع وجود داشته باشد. برای دیدن کارهای خلاقانه تری در آینده.