نمایش فیلم های کمدی و ترسناک در اولین تریلر عمارت جن زده دیزنی

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Haunted Mansion منتشر شد. والت دیزنی به تازگی اولین تریلر فیلم عمارت متروکه را منتشر کرده است که در آن تصاویر زیادی از وقایع این فیلم کمدی وجود دارد که بر روی تصاویر کمدی و ترسناکی تمرکز دارد که والت دیزنی قبلا به طرفداران وعده داده بود. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

والت دیزنی اولین تریلر فیلم Haunted Mansion با بازی اوون ویلسون را منتشر کرد که تصاویر ترسناک و کمدی زیادی را در خود جای داده است.

همراه با تریلر، والت دیزنی دو پوستر فیلم Haunted Mansion را نیز منتشر کرد که در زیر مشاهده می کنید:

پوستر رسمی جدید فیلم Haunted Mansion

فیلم The Haunted Mansion در تاریخ مذکور اکران خواهد شد برای 28 ژوئیه 2023 (6 اوت 1402) برنامه ریزی شده است. جاستین سیمین، کارگردان عزیز سفیدپوستان، عمارت متروکه را بر اساس فیلمنامه ای از کتی دیپولد، تدوینگر پارک و تفریح، کارگردانی می کند.

عمارت جن زده داستان یک مادر مجرد به نام گابی و پسر 9 ساله اش است که به یک عمارت عجیب و ارزان در نیواورلئان نقل مکان می کنند و به دنبال شروع یک زندگی جدید هستند، اما متوجه می شوند که این مکان بسیار بیشتر از آنهاست. چانه زنی کرده بود برای. . ناامید از کمک، آنها با کشیشی تماس می گیرند که به دنبال کمک یک دانشمند بیوه که تبدیل به یک متخصص ماوراء الطبیعه شده است، یک روانشناس محله فرانسوی و یک مورخ برای جن گیری عمارت است.

بخوانید  تارانتینو می‌گوید: شخصیت‌های مارول، نه بازیگران، ستاره‌ها هستند

اولین پوستر فیلم Haunted Mansion

فیلم The Abandoned Mansion در واقع دومین اقتباس سینمایی از جاذبه پارک تفریحی والت دیزنی است که قبل از آن فیلم The Haunted Mansion در سال 2003 ساخته شد. حالا گفته می شود فیلم Haunted Mansion دارای صحنه ها و محتوای ترسناک بیشتری است. روزاریو داوسون، تیفانی هادیش، کیت استنفیلد، اوون ویلسون، دنی دویتو، جرد لتو، جیمی لی کرتیس، چیس دیلون، وینونا رایدر، دن لوی و حسن مینهاج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم عمارت جن زده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر