تارانتینو می‌گوید: شخصیت‌های مارول، نه بازیگران، ستاره‌ها هستند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تارانتینو گفت: «بخشی از شگفت‌انگیز شدن هالیوود این است که شما همه این بازیگرانی را دارید که با بازی این شخصیت‌ها به شهرت رسیدند». تنوع)، “اما آنها ستاره های سینما نیستند. آیا؟ کاپیتان آمریکا ستاره است. یا ثور ستاره است. منظورم این است که من اولین کسی نیستم که این را می گویم. فکر می کنم میلیون ها بار گفته شده است. اما می دانید، این شخصیت های فرنچایز هستند که تبدیل به یک ستاره می شوند.”

اوایل این ماه، بدون تعجب، تارانتینو گفت که فیلمی از مارول یا دی سی نخواهد ساخت.

در سال‌های اخیر، کارگردانان تأثیرگذار که با مارول روبرو می‌شوند، به یک روند رو به رشد در تیتر اخبار تبدیل شده‌اند. مارتین اسکورسیزی وقتی گفت که فیلم‌های مارول «سینما نیستند»، موجی به راه انداخت. اوایل امسال، دیمون لیندیولف (Watchmen, Lost) گفت که در حالی که همه فیلم‌های مارول را صادقانه تماشا می‌کند، فکر می‌کند که فیلم‌های بسیار زیاد هستند.

کارگردان گفت: صادقانه بگویم که من حتی آنها را خرد نمی کنم. تارانتینو اضافه کرد که از فیلم‌های مارول متنفر نیست، بلکه احساس می‌کند آنها بر هالیوود تسلط دارند. “تنها تبر من برای مقابله با آنها این است که آنها تنها چیزهایی هستند که به نظر می رسد ساخته شده اند … آنها تنها چیزهایی هستند که به نظر می رسد هر نوع هیجانی را در بین طرفداران یا حتی استودیوهایی که آنها را می سازند ایجاد می کنند.” من هیجان زده هستم. و بنابراین این فقط این واقعیت است که آنها نماینده کامل آن دوران سینما در حال حاضر هستند. واقعا جای چیز دیگری نیست. این مشکل من است.”

بخوانید  مردم واقعاً Helldivers 2 را در ایکس باکس می خواهند، از جمله برخی از طرفداران پلی استیشن

کوئنتین تارانتینو کارگردان در جریان یک تور مطبوعاتی برای آخرین کتابش Cinema Speculation، گفت که اگرچه او از مارول متنفر نیست، اما دقیقاً بزرگترین طرفدار این شرکت نیست. صحبت کردن در 2 خرس، 1 غار پادکست، تارانتینو “عجیب سازی هالیوود” را محکوم کرد.