معرفی بازی وارزون موبایل Call Of Duty Warzone Mobile + تاریخ انتشار جمیو | 1gamer

البته که این مسئله فقط در حد احتمال بوده و ما باید تا اطلاعیه های بعدی شرکت اکتیویژن صبر کنیم. به صورت کلی طبق اعلان های منتشر شده توسط شرکت اکتیویژن، این بازی در سال 2022 منتشر نشده و نزدیک ترین زمان انتشار آن سال 2023 می باشد. توجه داشته باشید که این بازی با داشتن ویژگی های مطلوب و مثبت زیاد، می تواند دنیای بازی های موبایل را به صورت کامل متحول نماید. طبق اعلام تیم های فعال در این زمینه و کارشناسان مجرب، بازی وارزون موبایل می تواند دنیای گیمینگ در موبایل را برای همیشه عوض کند. از آنجایی که چهار شرکت تولیدی معتبر و قوی در حال کار بر روی این بازی هستند، احتمالا کاربران باید آماده مواجه شدن با یک بازی فوق العاده قوی و سنگین باشند.

راهنمای پس از خرید

این‌ها آغازی برای پایان CODM خواهند بود، حتی اگر این چیزی نباشد که توسعه‌دهنده‌ها درحال‌حاضر می‌گویند. اما چه‌طور می‌توانیم به آن دسترسی داشته باشیم و ویژگی‌های خاص این بازی چیست؟ با ما باشید تا نگاهی به جوانب مختلف و معرفی کالاف دیوتی وارزون موبایل داشته باشیم. نظر شما در رابطه با شرکت اکتیویژن و بازی کالاف دیوتی وارزون چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

  • با کلیک بر روی گزینه بیان شده، به صفحه دیگری منتقل می‌شوید.
  • وارزون هر چند به طور مستقل جایزه خاصی دریافت نکرده است اما زیر مجموعه مدرن وارفیر 2019 است که یکی از پرافتخار ترین بازی‌های تیراندازی‌ست.
  • اگر کمتر از 18 سال سن دارید، لازم است تا تاریخ تولد خود را به گونه‌ای وارد نمایید که سن شما بالای 18 سال نمایش داده شود.در غیر این صورت اکانت شما ساخته نخواهد شد.
بخوانید  چاپ پرچم بادبانی

لازم به ذکر است تمامی سفارش های خرید سی پی ارزان وارزون موبایل بین 10 الی 90 دقیقه در ساعات کاری انجام خواهد. بازیکن در این بازی همواره خود را در خطر می‌بیند و به همین خاطر دلهره و فشار عصبی زیادی را تحمل می‌کند. همچنین روند بازی‌های بتل رویال مبتنی بر حذف دشمن و غارت امکانات اوست که عمل بی‌رحمانه‌ای‌ست. با این حال وقتی که از هواپیما پریده و سپس به زمین رسیدید، تازه متوجه تفاوت‌های اصلی بین گیم پلی بازی کالاف دیوتی واروزن 2 و 1 خواهید شد. هر بار 150 نفر در قالب گروهای 1-4 نفره سوار یک هواپیما خواهید شد و روی نقشه فرود خواهید آمد. باید افراد زیادی را از دور مسابقه خارج تا تنها گروه بازمانده در نقشه باشید.

اطلاعات داغ کالاف دیوتی وارزون موبایل؛ بزرگ‌ترین نبرد بتل رویال

در رویداد خبرگزاری شرکت اکتویویژن، این شرکت اعلام کرد که بازی وارزون موبایل به احتمال زیاد در نقشه وردانسک رخ می دهد. این بازی حالت بتل رویال داشته و کاربران با خیال راحت می توانند به مبارزه با یکدیگر بپردازند. پلیر های این بازی حتما باید استراتژی های قوی و سنگینی را مورد استفاده قرار دهند تا بتوانند در این بازی پیروز شوند. شما علاقه مندان بازی میتوانید هم اکنون جم کالاف دیوتی وارزون موبایل این بازی را از معتبرترین فروشگاه اینترنتی در ایران خریداری نمایید. یعنی کاربران بازی های مختلف، با ورود به بخش فروشگاه بازی، می توانند سکه های درون یک بازی را خریداری کرده و از آن برای خرید آیتم های درون بازی استفاده کنند.

بخوانید  تزریق ژل لب

http://badorclothesworkshop.ir

با فعال‌سازی، مواد منفجره را روی آن موقعیت رها مجله خبری یک گیمر که هر killstreak، دشمن یا تجهیزاتی که کاور نشده باشند را ازبین می‌برد. Cluster Mine – 5 kills – وقتی مین کلاستر فعال شود، به‌طور خودکار بازیکن‌های دشمن را در شعاعی مشخص شناسایی می‌کند و یکی از 4 مین را سراغشان می‌فرستد. اطلاعات این قسمت با عرضه جهانی بازی و آپدیت‌های جدید آن به‌روز می‌شود. با‌این‌حال، اپراتورهایی که درحال‌حاضر در وارزون موبایل می‌بینید، نمونه‌هایی کاملا استاندارد هستند و دو گروه MWII یعنی SPECGRU و KORTAC را نمایندگی می‌کنند. اکتیویژن هم برای یاران وفادارش که این پیش‌ثبت‌نام را انجام می‌دهند جوایزی درنظر گرفته است. این پاداش‌ها زمانی‌که پیش‌ثبت‌نام‌ها به اعداد خاصی برسند اعطا می‌شوند.

ویژگی‌های کالاف دیوتی وارزون موبایل