نقد و بررسی Super Mario Bros. – واقعا عالیه



مردم بر سر این فیلم جدید برادران سوپر ماریو همه نوع آشفتگی عاطفی داشتند. از همان لحظه ای که اعلام شد کریس پرت، ستاره فیلم Guardians of the Galaxy و فیلم لگو، صدای ماریو را ارائه خواهد کرد. اما این همه دندان قروچه بیهوده بود. فیلم برادران سوپر ماریو هم بسیار خنده دار است و هم بسیار زیبا – این فیلم یک جشن برای چشمان است.

این ماجراجویی در بروکلین آغاز می‌شود، با دو برادر که با وجود یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی محلی با موضوع نمایش Super Mario Bros. تجهیزات لوله کشی برادر و برادر؟ در این اقتصاد؟ فراموشش کن.

خوشبختانه این مشکلات زندگی عادی است هستند زمانی که ماریو و لوئیجی به اعماق فاضلاب می روند تا بفهمند چرا خیابان های بروکلین به طور خود به خود پر از آب می شود، به سرعت فراموش می شوند. آنها ساختار عجیب و پیچیده ای را کشف می کنند که به اعماق زمین می رود، اما قبل از اینکه بتوانند به طور کامل آن را کشف کنند، ماریو وارد لوله اشتباهی می شود و به پادشاهی قارچ منتقل می شود.

متأسفانه لوئیجی خود را در Bowser’s Dark Land و پس از مدتی در Bowser’s Dungeon می یابد. بنابراین، لوئیجی دختری است که در مضیقه است، و این به ماریو و هلو بستگی دارد که او و سایر افراد/چیزهایی را که بوسر دوست دارد با آنها کارهای بد انجام دهد، نجات دهند. و از آنجایی که Bowser در ابتدای این فیلم در حال تسخیر جهان بود، افراد/چیزهای زیادی وجود دارد که او قصد دارد با آنها کارهای بد انجام دهد.

بخوانید  عدم نیاز نسخه استیم Dead Space Remake به کلاینت اوریجین

هلو (آنیا تیلور جوی)، حاکم پادشاهی قارچ، باید همه کسانی را که ممکن است توسط جنگ بی پایان فتح Bowser در معرض تهدید قرار گیرند، متحد کند. ممکن است بپرسید چه کسی دیگری وجود دارد که حتی متحد شود؟ خوب، یک کشور پر از کنگ وجود دارد که در یک مبارزه مفید است.

اگر احساس می کنید که ماریو در حال بازگشت به فیلم خودش است، نگران نباشید. اگرچه ممکن است به نظر برسد که هلو شخصیت اصلی فیلم برادران سوپر ماریو است، اما مثل این است که Thorin Oakenshield را شخصیت اصلی فیلم The Hobbit بنامیم. بله، من می گویم ماریو در این فیلم تقریباً بیلبو بگینز است – پسر کوچکی که همه او را دست کم می گیرند زیرا به نظر می رسد هرگز آنقدر مهم نیست یا مهارت های عملی زیادی دارد، اما میل به قرار گرفتن در مکان درست در فیلم است. زمان مناسب و سورپرایزهای هوشمندانه او جوکر است.

در مورد بازی کریس پرت در نقش ماریو: او خوب است. او به همان اندازه خوب است که در اینجا یک مرد سفید پوست خوب است، و معمولاً وقتی قرار است خنده دار باشد.

این تقریباً در همه زمینه ها برای استعداد صدا پیش می رود. هیچ کس بد نیست، و همه آنها خنده دار هستند وقتی که اساساً باید همان طور باشند که شما انتظار دارید. ست روگن نقش دانکی کونگ را بازی می کند، مثل اینکه او یک شخصیت ست روگن در یک فیلم استونر است. Bowser، به همین ترتیب، در مورد درست است شرق جک بلک، با یک شماره موزیکال که شبیه تصنیف Tenacious D به نظر می‌رسد. مطمئناً شکایتی وجود ندارد – مانند اکثر جوک‌های فیلم Super Mario Bros، آهنگ خنده‌دار است! اما اینطور نیست همچنین خنده دار. خنده داره عادیه

بخوانید  TMNT: پیش‌سفارش‌های جهش‌یافته با بسیاری از امکانات اضافی رایگان در Walmart ارائه می‌شود

اما این فیلمی نیست که برای موفقیت به جذابیت های استعداد آوازی خود تکیه کند. راستش را بخواهید، حتی به عنوان یک فیلم ماجراجویی بهتر از کمدی کار می کند، زیرا چندین سکانس اکشن فوق العاده خوش ساخت دارد که کاملاً ذهن من را به خود مشغول کرد.

سکانس Mario Kart Rainbow Road که اجمالی از آن را در تریلرها و سایر آگهی های تبلیغاتی دیده اید، همان چیزی است که مردم درباره آن صحبت خواهند کرد. زیاد، اما این تنها یکی از معدود سکانس های ستاره ای است که فیلم Super Mario Bros را می سازد. به عنوان تجربه تماشا در کنار Into the Spider-Verse قرار می گیرد. در کل به خوبی Into the Spider-Verse نیست، اما کیفیتی مشابه در ساخت آن دارد.

و بخش بزرگی از آن فلسفه اقتباسی است. فیلم Super Mario Bros. پر از تخم مرغ های عید پاک و سایر ارجاعات به دهه ها محتوای مرتبط با ماریو است. اما از آنجایی که لذت ما از ماریو به عنوان یک IP واقعاً به داستان مربوط نمی شود، سازندگان فیلم توانستند همه چیز را در زیبایی شناسی جهان بگنجانند.

به عنوان مثال، صحنه ای در وسط فیلم را در نظر بگیرید که در آن ماریو و هلو، شبانه در زیر درختی در زمینی پر از گل های آتشین، گفتگوی صمیمانه ای دارند. این یک عکس است که به خودی خود شگفت انگیز به نظر می رسد – گل ها فقط یک امتیاز برای کسانی هستند که به آنها اهمیت می دهند. به همین ترتیب، ما چندین سکانس پلتفرمینگ داریم که مستقیماً به گیم‌پلی سری ماریو اشاره می‌کنند، اما تماشای آن‌ها آنقدر خوب و جالب هستند که احساس نمی‌کنند اجباری هستند، اگرچه قطعاً اینطور هستند. بود واجب.

بخوانید  پیش نمایش نیمه بازی Wo Long: Fallen Dynasty حالت هیجان انگیز دو نفره

فیلم Super Mario Bros. هرگز به IP ماریو احترام نمی گذارد، اما او هرگز بی احترامی هم نمی کند. این مکانی است که اگر فیلم به این خوبی ساخته نمی شد، ممکن بود کار نمی کرد – خوشبختانه برای ما، با این حال، برادران سوپر ماریو ممکن است در نهایت یکی از بهترین فیلم های اکشن با بودجه کلان سال باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر