پیش نمایش نیمه بازی Wo Long: Fallen Dynasty حالت هیجان انگیز دو نفره

در پایان ماه سپتامبر، تیم Nija دموی جالبی از Wo Long: Fallen Dynasty منتشر کرد. Wo Long: Fallen Dynasty با الهام از بازی‌های Souls مانند بازیکنان را به ژاپن می‌برد و از بسیاری جهات یادآور Scryro از FromSoftware است.

البته این تنها یکی از تفاوت های Wo Long: Fallen Dynasty با دیگر بازی های Souls است. در پیش نمایش Wo Long: Fallen Dynasty در مورد حالت بازی دو نفره، مهارت ها و تفاوت های آن ها و همچنین نبردهای بازی در نسخه دمو صحبت کردیم. با ما بمان.

یکی از جذاب ترین ویژگی های Wo Long: Fallen Dynasty شخصی سازی در ابتدای بازی است.با ویژگی های شخصی سازی شخصیت می توانید هر شخصیتی را که می خواهید بسازید. نادر در نمای جلو شخصیت عجیبی خلق کرد. Wo Long: Fallen Dynasty دارای گیم پلی سریع و اکشن هیجان انگیز است. توسعه دهندگان بازی Nioh Wo Long: Fallen Dynasty تغییراتی را در ارائه Stamina اعمال کرده اند. به این ترتیب شاهد وجود میله ای برای استقامت کاربر هستیم که در شرایط خاصی کاهش یا افزایش می یابد.

برای حمایت از ما، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

در نیمه نمای یک گیمر به سراغ حالت دو نفره Wo Long: Fallen Dynasty رفتیم و در مورد ویژگی های گیم پلی این بازی روح مانند صحبت کردیم.