میاموتو با بازی های خشن مشکلی ندارد اما ماریو به این زودی ها از سلاح استفاده نخواهد کرد.

با ورایتی صحبت کنیدمیاموتو گفت که تلاش شخصی او یافتن راه هایی برای سرگرم کننده و هیجان انگیز کردن بازی ها بدون نیاز به گذاشتن اسلحه در دست شخصیت بود.

همچنین در مصاحبه Variety، میاموتو پیشنهاد کرد که نینتندو ممکن است از بازی‌های ماریو برای موبایل دور شود. او گفت: «اپلیکیشن‌های موبایل تکیه‌گاه بازی‌های آینده ماریو نخواهند بود.» بازی‌های ماریو برای موبایل کمک می‌کنند تا مخاطبان بالقوه بازی‌های ماریو را افزایش دهند، اما میاموتو می‌گوید: «استراتژی اصلی نینتندو یک تجربه بازی است که با سخت‌افزار و نرم‌افزار ادغام شده است».

مدتی از آخرین ورودی سری اصلی ماریو، Super Mario Odyssey 2017 می گذرد. ​​در ماه فوریه، میاموتو در مصاحبه ای گفت که نینتندو “هنوز روی ماریو کار می کند.” در مصاحبه Variety، میاموتو به طرفداران گفت که مشتاقانه منتظر Nintendo Directs آینده برای اطلاعیه های جدید باشند.

او گفت: «می‌خواهم روشن کنم که مخالف تیراندازی و بازی‌های خشن نیستم. رسانه‌های زیادی وجود دارند که مردم را سرگرم می‌کنند، اما من فکر می‌کنم ماموریت من یافتن راه‌های دیگری برای جذاب و سرگرم‌کننده کردن بازی است. من فکر کردم ماریو شخصیتی است که هرگز دیگران را آزار نمی‌دهد، بنابراین می‌خواستم راه دیگری برای بیان ماریو پیدا کنم. “

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

شیگرو میاموتو، خالق ماریو، گفت که او چیزی علیه بازی‌های ویدیویی خشونت‌آمیز ندارد، اما هیچ‌کس نباید انتظار داشته باشد که بازی بعدی ماریو یک تیراندازی درجه M یا چیزی شبیه به آن باشد. البته هیچ کس به طور واقع بینانه انتظار نداشت که چنین اتفاقی بیفتد، اما شنیدن صحبت های میاموتو در مورد فلسفه طراحی خود و اینکه چرا می خواهد ماریو یک سریال خانوادگی باقی بماند، لذت بخش است.

بخوانید  گیم پلی رسمی Alan Wake 2 Anderson Saga

نسخه بعدی ماریو یک بازی نیست، یک فیلم است. فیلم Super Mario Bros. در تاریخ 5 آوریل اکران می شود و انتظار می رود در اولین فریم آن 225 میلیون دلار یا بیشتر بفروشد. برای اطلاعات بیشتر، بررسی فیلم The Super Mario Bros. از GameSpot.

از لحاظ تاریخی، نینتندو تمایل داشته است، اما نه همیشه، ورودی‌های جدیدی را در سری اصلی ماریو در حول عرضه سخت‌افزار جدید منتشر کند. نینتندو در حال کار بر روی کنسول بعدی برای دنبال کردن سوییچ است، اما جزئیات رسمی اعلام نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر